تعرفه‌ خدمات جیرینگ همراه اول اعلام شد/ جیرینگ رقیب جدی شتاب

پس از یک سال فعالیت آزمایشی سرویس جیرینگ همراه اول، تعرفه‌های این سرویس اعلام شد.در این سرویس پرداخت قبض با کارمزد 50 تومان به ازای هر قبض، عمل انتقال شخص به شخص و خرید با کارمزد نیم درصد، اعلام مانده حساب با کارمزد 10 تومان، اطلاع از صورتحساب سه تراکنش آخر با کارمزد 25 تومان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک همچنین در این سرویس برداشت وجه با کارمزد 2 درصد و واریز قبض و شارژ اعتبار بدون هزینه انجام می‌شود. بنابراین گزارش، بعد از پرداخت قبض پایان دوره از طریق جیرینگ، وصولی حداکثر ظرف مدت 48 ساعت در سیستم اعمال می‌شود.

همچنین پس از پرداخت قبض میان دوره نیز، وصولی بلافاصله در سیستم اعمال می‌شود.

در این سیستم حداقل مبلغ برای انتقال شخص به شخص 50 تومان و سقف انتقال وجه نیز روزانه 3 میلیون تومان اعلام شده است.

براساس این گزارش، کمترین مبلغ قابل برداشت از طریق جیرینگ 100 تومان و سقف برداشت در هر روز 1000 تومان است.

ارقام بالا شبیه تعرفه شبکه شتاب است و به نظر می رسد جیرینگ بخش قابل توجهی از درامدهای شتاب را به سمت خود جذب کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. مازیار عربشاهی می گوید

    هر دم از این باغ بری می رسد، تازه تر از تازه تری می رسد.
    در حالیکه همراه اول استفاده از بستر USSD را برای بانک ها حرام کرده و انحصار استفاده از این بستر را به یکی از شرکت های زیر مجموعه خودش می بخشد. در حالی که طبق قانون هیچ اپراتوری حق مداخله در امور بانکی را ندارد و فقط باید بستر را فراهم کند. در همین زمان بانک مرکزی هم در صدد ایجاد انحصار در شبکه های پرداخت برای شرکت خدمات انفورماتیک است، بانک ها سعی می کنند خود را با قواعد بازی مطابق سازند و در نهایت مشتری بار همه هزینه های این مجموعه های انحصار دوست را می پردازد.

    بسیاری از مشکلات نظام بانکی و پرداخت کشور از نبود قانونی بر ضد انحصار ناشی می شود. که اگر چنین قانونی وجود داشت همه ما مجبور بودیم کاری که به عهده ما گذاشته شده را درست انجام دهیم و کار را به کاردان بسپاریم.

ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  72