سکه تحویل تیرماه به ۷۲۰ هزار تومان کاهش یافت

در پایان معاملات روز دوشنبه بورس کالای ایران، قیمت سکه بهار آزادی در قراردادهای آتی این بورس بار دیگر با کاهش همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از بورس کالا، در معاملات روز گذشته قراردادهای آتی سکه برای تحویل در ماه های تیر و اردیبشهت 91 و اسفند 90 کاهش و قراردادهای تحویل دی امسال اندکی افزایش را تجربه کرد.

بر اساس این گزارش در معاملات روز دوشنبه قیمت سکه طلا برای تحویل در تیرماه سال آینده با حدود 222 ریال افت به 7 میلیون و 206 هزار ریال رسید که کاهشی حدودا 3 درصدی را نشان می دهد.

قراردادهای آتی سکه طلا برای تحویل در اردیبهشت 91 نیز با 83/2 درصد کاهش به 6 میلیون و 601 هزار ریال رسید. علاوه بر این قیمت سکه بهار آزادی برای تحویل در اسفند سال جاری نیز با 18/0 درصد کاهش به رقم 6 میلیون و 218 هزار ریال کاهش پیدا کرد. در مقابل بهای سکه طلا در قراردادهای آتی تحویل دی ماه امسال با افزایش 20 هزار ریالی مواجه شد و به رقم 5 میلیون و 919 هزار ریال رسید.

تعداد کل قراردادهای آتی معامله شده در بورس کالای ایران در روز گذشته به 11 هزار و 926 مورد رسید که ارزشی بالغ بر 759 میلیارد ریال پیدا کرد. در این میان، قراردادهای آتی تحویل اسفند با دادوستد 5 هزار و 767 فقره بیشترین سهم را در معاملات دیروز قراردادهای آتی به خود اختصاص داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  2