تقدیر از خدمات بانک مسکن در پرداخت تسهیلات طرح مسکن مهر

با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در استان مازندران بیش از 18 هزار واحد مسکن مهر این استان که با تسهیلات بانک مسکن ساخته شده است؛به طور همزمان افتتاح و در اختیار مالکین آنها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر محمود احمدی نژاد در جریان سفر به استان مازندران 18 هزار و 450 واحد مسکن مهر، شامل 11 هزار و 766 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر ، 3 هزار و 540 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و 3 هزار و 144 واحد در بافت های فرسوده استان را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

این واحدهای مسکونی در شهرستان های آمل، بابل، امیرکلا، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، ساری، فریدون کنار، قائم شهر، محمود آباد، نکا، نور و نوشهر قرار دارد که برای ساخت آنها بیش از 9 هزار و 293 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک مسکن پرداخت شده است.

در این مراسم که در محل استانداری مازندران برگزار شد  رییس جمهور 25 سال انتظار خانواده ها را برای خانه دار شدن طولانی دانست و با بیان اینکه طرح مسکن مهر دست دلالان و اهرم فشار بر مردم را کوتاه کرده است.

احمدی نژاد ابراز امیدواری کرد ، 62 هزار و 500 واحد مسکن مهر در حال ساخت مازندران نیز به زودی تحویل متقاضیان شود .
رئیس جمهور همچنین تامین هزار و 200 هکتار زمین منابع طبیعی برای ساخت مسکن مهر را در مازندران توفیق دیگری برای خدمت رسانی به مردم استان اعلام کرد .

علی نیکزاد وزیرراه و شهرسازی نیز طی سخنانی، مسکن مهر را اقدام بی‌بدیل دولت دکتر احمدی‌نژاد و نمونه بارزی از خدمت بی منت و مهرورزی عنوان کرد و اظهار داشت: مسکن مهر در رشد مادی و معنوی مردم موثر بوده و باعث کاهش تورم، شکوفایی اقتصادی، اشتغالزایی و رضایتمندی مردم شده است.

وی با بیان اینکه در مازندران 62 هزار و 500 واحد طی سال‌های 89 و 90 در دست ساخت است، بیان کرد: این واحدها در شهرهای بالای 25 هزار نفر، زیر 25 هزار نفر و در مناطق روستایی و در قالب بافت های فرسوده در حال انجام است.

وی میزان تسهیلات ارائه شده طی دو سال گذشته برای اجرای طرح‌های مسکن مهر در این استان را 2350 میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: این تسهیلات به صورت ارزان قیمت در اختیار مردم برای اجرای طرح‌های مسکن مهر قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: بر همین اساس 14 میلیون متر مربع مسکن مهر نیز در سطح این استان در دست ساخت است و 200 هزار نفر نیز در قالب اجرای طرح مسکن مهر مشغول به کار هستند.

شایان ذکر است استاندار مازندران مهندس طاهایی در مراسم بهره برداری از 18500 واحد مسکن مهر استان مازندران از خدمات بانک مسکن بصورت ویژه تقدیر و تشکر نمود .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  1  =