دلار به مرز ۱۴۲۳تومان/ سکه ۵۹۸ هزار تومان/پیش بینی قیمت طلای جهانی

دلار امروز 1423 تومان و سکه طرح جدید 598 هرار تومان فروخت شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک قیمت دلار در بازار آزاد امروز به  به 1423 تومان کاهش یافت همچنین  نرخ دولتی آن 1107 تومان معامله شد

این کاهش قیمت پس از ان رقم خورد که وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی دیروز صحبت‌هایی را پیرامون بازار ارز انجام داده بودند.

قیمت سکه نیز  598 هزار تومان به فروش رفت.

پیشبینی قیمت

 

در همین حال اسدی نیا نوشت:دیروز قیمت طلا توانست موینگ اورج 200 روزه یا میانگین متحرک 200 روزه خود را در 1620به بالا بشکند و حتی تا 1643 دلار بالا رود که این افزایش قیمت به علت کم بودن حجم خرید دوام نداشت و دوباره تا 1610 دلار پایین آمد.

، این روند در حال حاضر هم روی همان 1610 دلار در حال معامله است.ضعف در قیمت طلا همانطور که بارها عنوان کردم به خاطر روزهای پایانی سال میلادی است که بسیاری از معامله گران، بازار را ترک کرده و احتمالا این وضعیت تا 2 هفته آینده ادامه دار خواهد بود. نوسانات این مدت هم خیلی جدی گرفته نمی شود زیرا بازیگران اصلی بازار غایبند.

اخبار مهم:
1- دیروز 12 تن از ذخایر طلای صندوق بزرگ اسپایدر کم شده است.
2-امروز پارلمان ایتالیا به طرح ریاضت اقتصادی نخست وزیر این کشور آقای ماریو مونتی رای خواهد داد.
3- دنیس گارتمن، معامله گر با سابقه طلا همچنان منتظر است که ببیند آیا طلا کف 1560 دلاری خود را حفظ خواهد کرد یا نه. در آخرین صحبتهای خود گفته که اگر مطمئن شوم طلا کف 1560 دلار را به پایین نمی شکند، وارد پوزیشن خرید طلا خواهم شد ولی فعلا مطمئن نیستم. او پیش از کاهش سنگین قیمت، طلاهای خود را فروخت و اعتقاد داشت طلا تا 1450 دلار کاهش می یابد.
امروز همچنان ضعف در چارت قیمت طلا مشاهده می شود و ممکن است تا 1598 دلار کاهش یابد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  +    =  13