دستور ارزی احمدی نژاد به بهمنی/تدوین عقود جدید بانکی

حسینی خبر داد:

وزیر امور اقتصادی و دارایی از دستور رئیس جمهور به رئیس کل بانک مرکزی برای بازبینی سیاستهای عرضه و تخصیص ارز خبر داد و گفت: هم‌اکنون در بازار ارز با حجم عظیمی از تقاضای ارز مواجه هستیم.وی همچنین از تدوین عقودی که بتواند تمام معاملات بانکی را به صورت غیر ربوی پوشش دهد توسط بانک مرکزی خبرداد و عنوان کرد: بانک مرکزی نسبت به این موضوع دغدغه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه ملاقات مردمی شرق تهران در گفتگو با خبرنگاران گفت:ملاقاتهای مردمی فاصله بین مردم و مسولین را برمی دارد.

سید شمس الدین حسینی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم پاسخی به فرمایشات ائمه درخصوص نزدیکی مردم و مسئولین نیز می باشد.

وی درخصوص حل مشکلات مردم در ملاقاتهای مردمی اظهار داشت: در این دیدارها افرادی که حل مشکلاتشان نیاز به دستور وزیر و یا مدیران ذیربط دارد دستور لازم داده می شود.
سید شمس الدین حسینی اکثر مراجعان وزارت امور اقتصادی و دارایی را متقاضیان تسهیلات عنوان کرد و گفت: تا جایی که مقررات اجازه می دهد مشکلات را برطرف می کنیم.
 
وزیر امور اقتصادی و دارایی در خصوص نرخ ارز هم گفت: نرخ ارز در بازار توسط عرضه و تقاضا تعیین می شود و مدیریت نظام ارزی هم با بانک مرکزی است.
 
وی افزود : هم اکنون با حجم عظیمی از تقاضای ارز در بازار مواجه هستیم و همین امر سبب نوسانات نرخ ارز شد.

سید شمس الدین حسینی تاکید کرد: سیاستهای عرضه و تخصیص ارز باید بازبینی شود و رئیس جمهور محترم نیز در این خصوص دستور لازم را به بانک مرکزی داده است.

تدوین عقود جدید

در همین حال سخنگوی اقتصادی دولت از تدوین عقودی که بتواند تمام معاملات بانکی را به صورت غیر ربوی پوشش دهد توسط بانک مرکزی خبرداد و عنوان کرد: بانک مرکزی نسبت به این موضوع دغدغه دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه تمام عقود بکار گرفته شده در سیستم بانکی کشورمان غیر ربوی هستند، از تدوین عقودی که بتواند تمام معاملات بانکی را به صورت غیر ربوی پوشش دهد، خبرداد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  66  =  69