پایانه‌ای برای پرداخت‌های بدون متصدی

Artema Modularمحصولی منعطف و کارآمد برای راهکا‌رهای خلاقانه است. این دستگاه از سه قسمت مجزا تشکیل شده که می‌توان آن را در دستگاه‌های مختلفی مانند ماشین‌های خودکار عکاسی، پمپ بنزین، ماشین‌فروش محصولات غذایی (Vending Machine) و… نصب نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای ایران کیش این پایانه امکان انجام تراکنش‌های برخط (Online) و برون خط (Offline) را دارد. یکی از امتیازات این دستگاه امکان پشتیبانی همزمان از کارت‌های رمزدار و بدون‌رمز است، یا به عبارت دیگر این پایانه امکان انجام کلیه تراکنش‌ها را با کارت‌هایی مانند Debit،Credit، E-Purse،VISA  و MasterCard دارا است.

بخش های پایانه

این پایانه از سه قسمت جدا از هم تشکیل شده است که عبارتند از:

1- کارتخوان که در دو حالت دستی و موتوردار میباشد.

2- کنترلر

3- کیت صفحه کلید و صفحه نمایش

امنیت

پایانه مـدولار هایپرکام بـسیـار امن و مـطـمئن است. این دستـگاه کلیه پروتکل‌های امنیتی استانـداردهـای EMV level1,2،PCI PED،ZKA و Interac Security را پشتیبانی می‌کند.

کاربردها

وظیفه اصلی این پایانه ایجاد نقطه عطف بین مشاغل خاص و پرداخت الکترونیک است، به‌نحوی که حذف اپراتور ممکن باشد. درحال حاضر،Artema Modular  برای پرداخت هزینه پارکینگ، فروش انواع بلیط، خرید خوراکی و نوشیدنی، عوارض جادهای، انواع کیوسک، سرویس‌های پستی، فروش انواع فرآورده‌های نفتی، گاز و پتروشیمی و ارایه انواع خدمات و خرده‌فروشی مورد استفاده قرار می‌گیرد

 

data-src=http://www.kiccc.com/userfiles/mah%2020-19.jpg

تهیه و تنظیم:حسام الدین دربانی کارشناس مسوول طرح و برنامه ایران کیش

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  ⁄    =  16