بانک صادرات به دانشجویان تسهیلات پرداخت می‌کند

مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات به دانشجويان تسهیلات پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس محمدرضا پیشرو عصر امروز در جمع کارکنان بانک صادرات استان ایلام اظهار داشت: در پرداخت تسهیلات خرد در خصوص ضامن باید سخت‌گیری نکنیم و براساس مقررات بانک مرکزی، ضامن واجد شرایط کفایت می‌کند.

وی خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه درمان بیماران و تأمین شهریه دانشجویان ادامه داد: پرداخت قرض‌الحسنه درمان عملیاتی شده و اکنون در خصوص قرض‌الحسنه شهریه نیز موضوع در دست بررسی است و در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه مجوز مابه‌التفاوت پرداخت سود قطعی سال 89 از بانک مرکزی دریافت شده است، اضافه کرد: سود سپرده‌گذاران به زودی به حساب‌شان واریز خواهد شد.

پیشرو در ادامه به بیان برنامه‌های آیندهی این بانک و ارائه راهکارهای مناسب در زمینه رشد و توسعه بانک صادرات پرداخت و تصریح کرد: اصلی‌ترین سرمایه‌ بانک نیروهای انسانی توانمند و دلسوز است.

وی ادامه داد: قلب این نیروها برای سربلندی و تعالی بانک می‌تپد و آنها همچون پیکره واحدی هستند که در بدنه‌ بانک جای گرفته‌اند. این مسئول اضافه کرد: در سطوح مدیریت بالا، میانی و تمامی رده‌های مدیریتی از همکاران شاغل در بانک استفاده می‌کنیم.

امدیرامور اعتبارات بانک صادرات ایران نیز در این نشست به افق ترسیم شده پیش رو برای بانک صادرات اشاره کرد و گفت: امیدواریم بانک صادرات قله‌های پیشرفت را طی کند و به هدفی که مد نظر همه ماست، برسیم.

شعبانعلی داورپناه از مردم ایلام به عنوان مردمانی سختکوش و کم‌توقع یاد کرد و ادامه داد: با این مردم باید همراهی کرد تا زمینه رشد و توسعه اقتصادی و اشتغال برای آنان فراهم شود.

این مسئول اضافه کرد: اعتبار سنجی مشتریان در دستور کار بانک صادرات قرار دارد و در این راستا جلسات متعدد با شرکت رتبه‌بندی ایران صورت گرفته است.

داورپناه با بیان این که در این جلسات نواقص و پیشنهادات مطرح شده است، تصریح کرد: از این به بعد اعطای تسهیلات با استفاده از شرکت رتبه‌بندی صورت می‌پذیرد.

مدیر امور اعتبارات بانک صادرات ایران گفت: با استفاده از این روش به یک اطمینان خاطر در ارائه تسهیلات دست خواهیم یافت.

مدیر شعب بانک صادرات ایلام نیز در این نشست از حضور صمیمانه مدیرعامل بانک صادرات ایران و مدیر امور اعتبارات این بانک در جمع کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات ایلام تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم که با استفاده از راهنمایی‌های سازنده مهندس پیشرو بتوانیم در تحقق اهداف بانک سهم عمده‌ای را ایفا کنیم.

امیر نادری تابش با اشاره به این که دیدگاه مثبت مدیرعامل بانک صادرات ایران نسبت به امور معیشتی و رفاهی کارکنان بسیار ارزنده است، خاطرنشان کرد: باید به این دیدگاه مثبت پاسخ مثبت داده و با محوریت جذب منابع مدیران بانک را در جهت ارتقاء جایگاه بانک همراهی می‌کنیم.

وی ادامه داد: همه ما در هر جایگاه باید با همدلی بیشتر از گذشته و استفاده از تجربیات در جهت ارتقاء بانک تلاش کنیم تا بانک صادرات را به جایگاه در خور آن برسانیم.

نادری تابش همچنین در ادامه به شرحی در مورد عملکرد بانک صادرات ایلام پرداخت.

 لازم به ذکر است در حاشیه‌ این نشست، کلیپی از رشادت‌ها و مقاومت مردم ایلام در طول هشت سال دفاع مقدس و در جریان بمباران‌های هوایی رژیم متجاوز بعث عراق که به ابتکار روابط عمومی بانک صادرات ایلام تهیه شده بود پخش شد و مورد توجه حاضرین در نشست قرار گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  9  =  13