انتشلر مقالات برگزیده کنفرانس شهروند الکترونیک و تلفن همراه در مجلات بین المللی

رییس شورای سیاستگذاری دومین کنفرانس شهروند الکترونیک و تلفن همراه  گفت : طبق هماهنگی های به عمل آمده در خصوص انعکاس مقالات ارائه شده به کنفرانس ، علاوه بر کتاب کامل مقالات، ژورنال های معتبر نیز از مقالات برگزیده این کنفرانس به طبع خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از ستاد اطلاع رسانی این کنفرانس دکتر علی صنایعی تصریح کرد : مجله علمی پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین دانشگاه اصفهان NMRJ با نمایه ISC و همچنین دو ژورنال خارجی IJICT و IJCVR مقالات کنفرانس را منتشر می کنند.

وی گفت: ارائه مقالات به دو زبان فارسی و انگلیسی به دومین کنفرانس بین المللی شهروند الکترونیک و تلفن همراه صورت گرفته است.

به گفته رییس شورای سیاستگذاری کنفرانس ICECC2012 : این کنفرانس که امسال با تایید دولت و حمایت وزارت خانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات و علوم ،تحقیقات و فناوری با همکاری دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه اصفهان در سطح بین المللی و با حضور استادانی از ایران و برخی کشورهای خارجی برگزار می شود ،به بررسی ابعاد فناوری اطلاعات و ارتباطات همراه می پردازد.

رییس دانشگاه مجازی اصفهان تصریح کرد : تلفن همراه در کنار بسیاری کاربردها ، اکنون کاربری رسانه ای و اقتصادی وسیعی دارد و باحداقل هزینه در کلان شهرها کاهش ترافیک شهری و کمک به حفظ محیط زیست را در ابعاد استفاده از ارزش افزوده های آن همچون تجارت و بانکداری همراه موجب می شود.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی ICECC2012  ، هدف از برگزاری این کنفرانس نهادینه کردن خدمات الکترونیک و استفاده از فناوری اطلاعات در بستر تلفن همراه است چراکه 70 درصد تجهیزات در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات دنیا در حوزه وسایل ارتباطی قابل جابه جایی است.
دومین کنفرانس بین المللی شهروندالکترونیکی و تلفن همراه 26 و 27 دی ماه جاری در تهران برگزار می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  36  =  43