دور جدید جشنواره قرض الحسنه بانک ملت

مدیرکل روابط عمومی بانک ملت از شروع سی و یکمین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک با جوایز ارزنده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  فرزان عباسی با قدردانی از حسن نیت سپرده گذاران حساب های قرض الحسنه، یادآور شد: بانک ملت به عنوان واسطه وجوه، منابع جمع آوری شده از حساب های قرض الحسنه را صرف امور خیری نظیر اعطای تسهیلات ازدواج و تامین جهیزیه، درمان بیماری، آزادی زندانیان نیازمند دیه در جرایم غیرعمد، ضروری و … می کند.

مدیرکل روابط عمومی بانک ملت اظهار امیدواری کرد که با استقبال بیشتر مردم از دوره جدید جشنواره ، منابع بیشتری برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان جامعه جمع آوری شود.

 وی با بیان این نکته که در دوره جدید جشنواره به مشتریانی که از اول خردادماه در این بانک حساب باز کرده اند، امتیاز داده خواهد شد، ادامه داد: حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب های قرض الحسنه 200 هزار ریال است و به ازای هر 200 هزار ریال در هر روز، یک امتیاز به امتیازات دارنده حساب افزوده خواهد شد.

وی با تاکید بر این نکته که بانک ملت برای دوره جدید جشنواره، جوایز ارزنده ای در نظر گرفته است، یادآور شد: به زودی نوع جوایز از طریق سایت اینترنتی بانک و روزنامه های کثیرالانتشار به اطلاع مردم خواهد رسید.

عباسی افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره حساب های قرض الحسنه بانک ملت می توانند از دو طریق مراجعه به شعب و سایت اینترنتی این بانک به نشانیwww.bankmellat.ir   نسبت به گشایش حساب قرض الحسنه یا افزایش موجودی حساب خود اقدام کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  30