کاندیدای محافظه کاران:آمریکا نباید ترور دانشمند ایرانی را محکوم می کرد

ترور و انجام عملیات تروریستی در همه جا محکوم نیست ، بلکه ترور کردن برخی از افراد در برخی از کشور ها از جمله ایران پسندیده هم هست .

به گزارش «تابناک» ، «ریک سنتوروم» یکی از کاندیداهای جمهوریخواه ریاست جمهوری سال 2012 ، گفت که دولت آمریکا نباید ترور دانشمند هسته ای ایران در هفته گذشته را محکوم می کرد. به اعتقاد وی دولت آمریکا در این زمینه کار اشتباهی کرده است .

در همین ارتباط «بوستون» ، گزارش داده که سنتوروم همچنین گفته است آنها نمی توانند به سلاح هسته ای دست پیدا کنند ، چرا که در آن صورت مردمی که در این اجتماع تجمع کرده اند امنیت نخواهند داشت .

سخنان این کاندیدای جمهوریخواه آمریکایی در حالی است که مقامات آمریکایی درصدد متهم کردن سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی برای انجام عملیات ترور در خاک ایران با مدارک شناسایی ماموران آمریکایی هستند ، ادعایی که با انکار مقامات صهیونیست هم مواجه شده است . اکنون خود مقامات آمریکا و رژیم اسرائیل هم در انجام عملیات تروریستی در خاک ایران پنهان کاری نمی کنند ، بلکه در این باره یکدیگر را متهم می کنند . حال اگر دولت آمریکا که خود یکی از متهمان انجام چنین عملیات تروریستی است هم این حادثه را محکوم کند بخ باور کسی نخواهد آمد.

اظهارات این سناتور سابق و کاندیدای فعلی در کنار همه این مسائل ، استاندارد های دو گانه حقوق بشری نشان می دهد و به همگان یادآور می کند که انجام عملیات تروریستی زمانی محکوم است که علیه شهروندان یک کشور خاص صورت بگیرد ، کشوری که سازمان های بین المللی را در اختیار دارد و کشورهای مستقلی که نمی خواهند دنباله سیاست های آنان باشند ، باید همچنان برای مستقل بودن خود هزینه پرداخت کنند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

72  −  63  =