سود سهامداران بانک انصار پرداخت شد

بانک انصار با انتشار اطلاعیه ای شرایط پرداخت سود سهام سال مالی 89 سهامداران حقیقی و حقوقی این شرکت را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بانک انصار با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد سود سهام سال 89 این شرکت به حساب تمامی سهامدارانی که شماره حساب سپرده خود را اعلام کرده بودند واریز شد.

براساس این گزارش این بانک سود سهام سال 89 آن‌دسته از سهامدارانی حقیقی را که در تاریخ 30 خرداد ماه 90 یعنی زمان برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده این شرکت، سهامدار بانک بوده و از مطالبات خود برای خرید حق تقدم سهام جدید استفاده نکرده اند، دعوت می شود ضمن مراجعه به یکی از شعب بانک انصار و تکمیل فرم، نسبت به تحویل آن به شعبه اقدام، تا نسبت به واریز سود سهام به حساب سپرده های اعلام شده اقدام شود.

شایان توجه است اشخاص حقوقی نیز برای دریافت سود سهام 89 خود می بایست شماره حساب سپرده بانک انصار خود را همراه با آخرین آگهی تغییرات و روزنامه رسمی به واحد سهام بانک به آدرس، تهران، خیابان طالقانی، خیابان ایرانشهر جنوبی، نرسیده به خیابان سمیه، بن بست ظهیرالاسلام، پلاک 6 ، کد پستی 1581733714 ارسال کنند.

لازم به ذکر است بانک انصار اعلام کرد سهامداران برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 88823626 و 88823382 – 021 تماس حاصل کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7