نماینده مجلس: گلدن گلوب استعماری است

یک نماینده مجلس دررابطه با اهدای جوایزبه برخی درجشنواره های خارجی گفت: سیاست های تبلیغاتی وفرهنگی غرب جهت داراست، مثل جایزه صلح نوبل.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سید محمد جواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار همراهان نیوز افزود: ابزار تبلیغاتی غرب برای بزرگنمایی واستفاده کردن ازافراد درجهت آرمانهای استکباراست، بنابراین من با شخص خاصی کاری ندارم؛ اکثرا که نگاه کنید جوایزی که داده شده اگر چه لا به لای آن مواردی هم است که حق هم بوده اما عمده این کار برای این است که سیاست های استعماری خود را توسط این ابزار پیش ببرند.

عضو کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: شما اگربه جوایز اهدایی به برمه چین وایران را نگاه کنید این ها نشان می دهد ممکن است آن نقش سازنده را نداشته باشندوفیلم مهمی هم تهیه نکرده باشند و کتاب مهمی هم ننوشته باشند که اقدام نیزدر جهت جنگ افروزی بوده نه صلح، اما جایزه داده اند.

ابطحی تاکید کرد: مردم ما هم این حربه ها را شناخته اند که این جایزه ها جایزه استعماری است وبه اینها اهمیت نمی دهند، وافرادی که وابسته به صهیونیست ها هستند جایزه صلح نوبل می گیرند و این ها مهم نیست.

نماینده اصفهان تصریح کرد: بایداساتید ما در مجامع ودانشگاه بحث کنند ووقت بگذارند واینها را بشکافند، ومن فکر می کنم که این ترفند دشمنان خنثی می شود.

وی ادامه داد: شبکه نمایش را دیدم حتی فیلم هایی که درچین هستند مدتی توقیف بودند وبا لطف مجوز اکران گرفتند و فیلم هایی که درشان فرهنگی اسلامی ایران نیستند وترویج فرهنگ غرب را می کنند یا به گونه ای یاس و نا امیدی را در جامعه ما دامن می زنند من معتقدم که باید دقت کرد نباید به هر قیمتی برنامه ها را پر کرد.

ابطحی اضافه کرد: ما سریال ها و فیلم های فاخری داریم که اگر بارها پخش شود از دیدن آن ها مردم سیر نمی شوند، درکشورهای مختلف هم همینطوراینها دقت کنند که شبکه نمایش، شبکه داخلی ما است.

وی با اشاره به عملکرد مثبت شبکه نمایش تصریح کرد: خیلی از خانواده ها به جای اینکه بروند سراغ شبکه های ماهواره ای و خانگی که فیلم های غیر مجاز را پخش می کنندوبرای سلامت بچه هایشان و اینکه تنش در خانواده هاشان نباشد روی می آورند به شبکه نمایش واین شبکه انصافا خوب هم شده است.

آمار را که می بینیم آمار علاقه مندی به ماهواره در کشور رو به کاهش است وصدا و سیما کار سترگی کرده واینجا باید دست مریزاد گفت من از آقای ضرغامی می خواهم که نظارت خودشان را جدی تر کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  27