کواکبیان:تلاش می کنیم پست بانک دولتی بماند

نماینده سمنان گفت: پست بانک اقدامات و فعالیت های به سزایی در خدمت رسانی به هم وطنان روستایی و محروم کشور انجام می دهد و واگذاری آن به بخش خصوصی توجیهی ندارد.

مصطفی کواکبیان در نشست مشترک با مدیر شعب پست بانک استان سمنان افزود: دفاترخدمات بانکی پست بانک اشتغال چشمگیری در روستاها و مناطق محروم کشور ایجاد کرده است و چون این بانک در پی حرکت و فعالیت های مالی و درآمدزایی نیست خدمات بیشتری در مقایسه با سایر بانک ها ارایه می کند.

وی ادامه داد: خدمت رسانی پست بانک براساس رسالت و اهداف آن بیشتر به روستاها و اقشار ضعیف جامعه است که همین امر به عنوان یک نعمت و انگیزه برای این بانک مردمی به حساب می آید.

نماینده مردم سمنان و مهدی شهر اظهار داشت: در سنگر خانه ملت تلاش خواهیم کرد تا واگذاری پست بانک به بخش خصوصی منتفی شود تا این بانک خدوم بتواند خدمات بهتری به روستاییان و اقشار ضعیف جامعه ارایه کند.

بر اساس این گزارش، در این نشست عبدالمحمد قادری فر، مدیر شعب پست بانک استان سمنان با ارایه گزارشی از عملکرد استان گفت: در تمامی شهرستان های استان حداقل یک شعبه پست بانک وجود دارد که در کنار آن نیز 139دفتر خدمات بانکی شهری و روستایی خدمات مشابهی را به هموطنان ارایه می کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  +    =  85