شایعه ترور رهبره کره شمالی

شایعه ای که در سایت ها و شبکه های اجتماعی ، مبنی بر ترور کیم ونگ اون ، رهبر کره شمالی منتشر شده است ، مردم این کشور را نگران وقوع کودتایی در این کشور در غیاب رهبر جوان خود کرده است .

به گزارش «تابناک »، در روز های اخیر که رهبر جوان کره شمالی در چین به سر می برده است از معدود زمانهایی بوده که فرصت برای شایعه سازی درباره سرنوشت وی و حکومتش فراهم شده است .

در همین ارتباط یکی از کاربران یکی از شبکه های اجتماعی ، شایعه ترور رهبران جوان را منتشر می کند و به سرعت این شایعه در صدر اخبار و گمانه زنی های سیاسی قرار گرفته است.

سفر رهبران کره شمالی به خارج از کشور بسیار به ندرت و با احتیاط فراوان صورت می گیرد. به همین خاطر این سفرهای نادر همواره دستاویز گزارش های رسانه و البته در زمان حاضر شبکه های اجتماعی قرار گرفته است .

بی خبری و عدم اطلاع سیستم های اطلاعاتی کشور های مختلف و به ویژه کشورهای غربی از اوضاع داخلی کره شمالی ، موضوعی است که باعث می شود هراز گاهی شایعاتی برای محک زدن اطلاعات آنان از اوضاع این کشور منتشر شود .

از ابتدای آغاز زمامداری «کیم جونگ اون » در کره شمالی ، وقوع کودتا در این کشور توسط مقامات نظامی با تجربه و سالخورده این کشور ،  همواره در بین تحلیل های غربی درباره این کشور وجود داشته است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  10  =  1