مرکز تماس شرکت تجارت الکترونیک پارسیان افتتاح شد

با حضور مدیرعامل بانک پارسیان و اعضای هیات عامل

مرکز تماس شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با حضور مدیرعامل بانک پارسیان اعضای هیات عامل افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدیرعامل بانک پارسیان گفت: در بنگاه های مالی و خدماتی مهم ترین عاملی که می تواند اعتماد مشتریان را افزایش دهد ، ارایه خدمات بهتر و نیز کم کردن مدت انتظار دریافت خدمات است .

شایسته با اشاره به بازار رقابت سختی که هم اکنون میان بانک ها حاکم است افزود: با وجود آنکه نرخ سود در میان بانک ها یکسان است، از گذشته تاکنون مشتریان پارسیان را برگزیده اند و علت عمده آن این است که به دلیل رفتار خوب کارکنان اعتماد مشتریان حاصل شده است..

وی ادامه داد : داشتن اطلاعات متمرکز زمانی مفید است که این سیستم نرم افزاری بتواند طوری مورد استفاده قرار گیرد که هیچ تماسی بی پاسخ نماند و این به معنای ایجاد اعتماد است.

شایسته بر ضرورت ساماندهی و مدیریت بهتر نمایندگی های شرکت پککو در استان ها تاکید کرد.

رییس هیات مدیره شرکت نیز گفت : تمام تلاش این شرکت آن است که بتواند خدمات مطلوبی به مشتریان ، گروه مالی پارسیان و دیگر گیرندگان خدمات ارایه دهد.

وی افزود :برنامه جدید ما حضور بیشتر درحوزه خودپردازهای بانکی است و تحقق این امر حمایت بیشتر مسئولین بانک را می طلبدتا بتوانیم با استفاده از توانمندی های پککو ،در این زمینه نیز سرآمد باشیم.

دکتر فطانت در پایان با اشاره به ورود شرکت پککو در بورس گفت: برای سال آینده نیز 20درصد سود سهام به همراه افزایش سرمایه خواهیم داشت .

بر اساس این گزارش، شبکه کارت خوان های فروشگاهی پارسیان در دی ماه سال 86 تعداد 71،353دستگاه بوده که در دی ماه 90 این تعداد با احتساب کارت خوان های فروشگاهی سایر بانک های طرف قرارداد شرکت پککو ،به413 هزار و 355 دستگاه رسیده است که افزایش 6 برابری را نشان می دهد .

این گزارش می افزاید،تعداد تراکنش های بانک پارسیان بر روی پذیرندگان کارت های پارسیان و بانک های عضو شتاب نیز در دی ماه 86،با احتساب تراکنش های سایر بانک های طرف قرارداد تعداد 857 هزار و 314 تراکنش بوده است که این نسبت در دی ماه 90 به 38 میلیون و 414 هزار و 653 تراکنش رسیده است که افزایش 45 برابری را نشان می دهد.

این گزارش ادامه می دهد، مبلغ تراکنش بر روی پذیرندگان کارت پارسیان و بانک های عضو شتاب با احتساب مبلغ تراکنش های سایر بانک های طرف قرارداد در مدت مذکور افزایش 53 برابری را داشته است.

بر طبق این گزارش همچنین تعداد کارت های صادره شرکت پککو نیز در دی ماه 86 نسبت به دی ماه 90رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش،هم اکنون بانک های پارسیان ، سپه ، حکمت و توسعه تعاون از خدمات شرکت پککو استفاده می کنند که با توجه به قراردادهای دردست انعقاد دو بانک گردشگری و کارآفرین نیز به زودی به این مجموعه اضافه خواهند شد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. سید حسن طباطبایی می گوید

    با سلام . سال نو مبارک .بازاریاب مواد غئایی هستم و دریافت نقدی از مشتریان میانگین دو میلیون ریال میباشد. آیا دستگاه کارتخوان سیار به من تعلق میگیرد.

ارسال یک پاسخ

  ⁄  7  =  1