راه‌اندازی شعب چند منظوره (Mega Branch) در بانک اقتصاد نوین

محمدهاشم بت‌شکن خبر داد:

مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به اینکه این بانک به زودی چند خدمت جدید معرفی خواهد کرد، از ایجاد شعب چند منظوره در این بانک خبر داد و گفت: اقدامات اولیه راه‌اندازی شعب چند منظوره (Mega Branch) انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمدهاشم بت‌شکن در مراسم افتتاح شعبه میر اصفهان طی سخنانی گفت: تامین نیازهای بانکی مشتریان از دغدغه‌های اصلی بانک اقتصادنوین است، که این بانک می‌کوشد با شناخت این نیازها نسبت به ارایه خدمات جدید اقدام کند.

وی اظهار داشت: در همین راستا مرکز توسعه محصولات در بانک تشکیل شده، این مرکز با بررسی و شناخت نیاز مشتریان‌ راهکارهای عملیاتی معرفی خدمات جدید را ارایه می‌کند.

وی گفت: نخستین شعبه چند منظوره بانک اقتصادنوین در سایر شهرها در شهر اصفهان راه‌اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه خدمات جدید در دستور کار بانک اقتصادنوین قرار دارد، گفت: شعب چند منظوره جدیدترین خدمت بانک اقتصادنوین است که به مرحله اجرا درآمده است، ضمن اینکه این بانک در سال جاری ارایه خدمات تخصصی در سه حوزه بانکداری شرکتی، خرد و اختصاصی را آغاز کرده است که ارایه این خدمات ضریب رضایت‌مندی مشتریان را افزایش داده است.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در حاشیه مراسم افتتاح شعبه میر اصفهان از شعب این بانک در شهر اصفهان دیدار کرد. دکتر بت‌شکن در این دیدارها، با تعدادی از مشتریان بانک نیز به گپ و گفت پرداخت.

در ادامه مراسم افتتاحیه شعبه میر اصفهان "صدر" مشاور استاندار اصفهان طی سخنانی گفت: بانک اقتصادنوین از اولین بانک‌هایی است که موفق شد با ارایه خدمات مدرن زمینه را برای رضایت‌مندی مشتریان فراهم کند.

وی به تاثیر گسترش منطقی شعب در رضایت‌مندی مشتریان اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت مناسب منطقه شعبه میر، راه‌اندازی این شعبه زمینه رضایت‌مندی مشتریان را دو چندان خواهد کرد.

در این مراسم مسعود آذر سرپرست منطقه 4 استان‌های بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه شعبه میر اصفهان بیست و یکمین شعبه بانک اقتصادنوین در این سرپرستی است گفت: با افتتاح این شعبه دسترسی به خدمات بانک در شهر اصفهان بیش از پیش تسهیل خواهد شد.

وی گفت: استقبال از خدمات بانک در شهر اصفهان به حدی است که لزوم گسترش شعب بانک در این شهر هم به مانند سایر شهرها در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه مجوزهای لازم برای راه‌اندازی شعبه جدید بانک در این شهر صادر شد.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم گردهمایی کارکنان منطقه 4 استان‌ها برگزار شد که در این مراسم شعب برتر طرح 1+90 در بخش تجهیز منابع و وصول مطالبات قدردانی شدند. بر این اساس شعب ارتش تبریز، تقی‌آباد مشهد و صفاییه یزد در بخش تجهیز منابع طرح 1+90 شعب شهرستان حائز رتبه اول تا سوم شدند. در بخش وصول مطالبات نیز شعب گلشهر کرج، کیانپارس اهواز و کیش نیز به عنوان شعب برتر معرفی شدند.

در بین شعب تهران نیز شعب بلوار اسفندیار، نفت، سهروردی جنوبی، زعفرانیه و فتح به لحاظ جذب منابع و شعب اسفندیار، ایساکو و ایران زمین نیز در بخش وصول مطالبات حائز رتبه برتر شدند. علاوه بر این سرپرستی منطقه 3 تهران نیز حائز رتبه برتر شد.

علاوه بر این در بین سرپرستی‌های شهرستان نیز مناطق 6 و 4 استان‌ها به ترتیب در بخش تجهیز منابع و وصول مطالبات به عنوان مناطق برتر مودر تقدیر قرار گرفتند.

شعبه میر اصفهان بانک اقتصادنوین به آدرس اصفهان، خیابان میر، نرسیده به جهانگیرخان قشقایی، از روز 27 بهمن‌ماه آماده ارایه به هموطنان عزیز در شهر اصفهان است.

افتتاح دو شعبه جدید در شهر شیراز

همزمان با این مراسم، دو شعبه دیگر بانک در شهر شیراز نیز افتتاح شد.

شعب صنایع و ستارخان دو شعبه جدید بانک اقتصادنوین است که در منطقه پنج استان‌ها در شهر شیراز به شبکه گسترده این بانک پیوستند.

با راه‌اندازی سه شعبه میر اصفهان، ستارخان و صنایع شیراز تعداد شعب این بانک به 264 شعبه رسید.

لازم به ذکر است شعب صنایع شیراز نیز به آدرس شیراز، بلوار صنایع پلاک 51 و شعبه ستارخان نیز به آدرس شیراز، بلوار ستارخان، نبش کوچه 18 آماده ارایه خدمات به هموطنان عزیز در شهر شیراز است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

75  +    =  76