بانک پاسارگاد «گواهینامه کارفرمای مورد تأیید » از سوی انجمن حسابداران خبره انگلستان دریافت کرد

گواهینامه گواهینامه کارفرمای مورد تأییدتوسط سلطانی نماینده انجمن حسابداران خبره انگلستان، در گردهمایی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره، تنی چند از مدیران بانک‌پاسارگاد و دانشجویان دوره ACCA برگزار شد، به مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد اهداشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک پاسارگاد در حالی این موفقیت بزرگ را کسب کرده‌است که استانداردهای وضع شده در زمینه حسابداری به وسیله این انجمن از اعتبار ویژ‌ه‌ای در جهان برخوردار است و مورد پذیرش کلیه سازمان‌ها به‌خصوص سازمان‌های فعال در حوزه حسابداری، مالی و بانکداری است. اهمیت این انجمن به‌قدری است که فارغ‌التحصیلان دوره حسابداری خبره این انجمن از بیشترین پیشنهادهای همکاری در جهان برخوردار هستند.

تأیید بانک‌پاسارگاد از سوی این انجمن این امکان را فراهم کرده‌است که نه تنها دانشجویان ACCA بانک پاسارگاد، بلکه تمامی دانشجویان این انجمن در سراسر کشور، امکان گذراندن دوره سه ساله کارآموزی خود را در این بانک پیدا کنند.

 پیش از این بانک پاسارگاد در تلاشی سه ساله و با همکاری انجمن حسابداران خبره انگلستان، 25 نفر از همکاران جوان خود را در دو گروه جداگانه، تحت آموزش این دوره تخصصی حسابداری قرار داده‌است.

در این راستا و در قالب سیاست‌های آموزشی وضع شده برای این دوره ویژه، حمایت‌های کم‌نظیر بانک پاسارگاد از این دانشجویان از یک جهت و نظارت و پیگیری دقیق مراحل کارآموزی آن‌ها در واحدهای تخصصی بانک از جهت دیگر، موجب شد تا انجمنACCA انگلستان این بانک را شایسته دریافت گواهینامه معتبر کارفرمای مورد تأیید ACCA بداند.

این اقدامات بانک پاسارگاد در جهت پرورش سرمایه‌انسانی کارآمد و مدیران متخصص فردای نظام بانکداری کشور بوده و برگرفته از اعتقاد قلبی مدیران این بانک و نگاه آنها به سرمایه انسانی به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه است. این ‌اعتقاد از یک سو و تلاش سرمایه انسانی بانک پاسارگاد برای پیشرفت و یادگیری از سوی دیگر باعث شده هم‌اکنون دانشجویان ACCA بانک پاسارگاد بهترین دانشجویان این انجمن در ایران باشند و حتی نفر اول دوره‌های این انجمن ، با بالاترین درصدهای قبولی در دوره‌ها، از همکاران این بانک است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  8