استفاده ۶۶۶ هزار مشتری از همراه بانک صادرات اند

666 هزار نفر از مشتریان بانک صادرات از خدمات غیرحضوری بانکداری مبتنی بر تلفن همراه و مزایای ویژه آن همچون امکان انتقال وجه بین حساب های این بانک و سایر بانک های کشور استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک صادرات در راستای هم سویی با بانکداری روز دنیا و تامین آسایش و رفاه مشتریان خود از تیرماه سال 1387 خدمت رسانی  از طریق تلفن همراه را به صورت رسمی  آغاز و بیش از 666 هزار نفر از مشتریان این بانک تا پایان دی ماه 1390 در سیستم همراه بانک صادرات ثبت نام و از مزایای این خدمت نوین بهره مند شده‌اند.

براساس این گزارش، در مجموع بالغ بر 666 هزار حساب از سیستم‌های یکطرفه و دوطرفه بانک استفاده می‌کنند و 146 هزار حساب از خدمات سیستم پیام کوتاه (sms) که آخرین گردش حساب مشتری را اعلام می‌کند، بهره مند هستند.

بر این اساس، تمامی دارندگان حساب‌های سپهر نزد شعب بانک صادرات امکان استفاده از سیستم همراه بانک را به صورت رایگان داشته و متقاضیان استفاده از این خدمت می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک به آدرس www.bsi.ir و دریافت نرم افزار مربوطه و نصب آن برروی دستگاه تلفن همراه خود با سهولت نسبت به بهره برداری از این سیستم اقدام کنند.

این گزارش حاکی است، درمقطع یک ماهه دی ماه 90 بالغ بر 7 میلیون تراکنش موفق ازطریق سیستم همراه بانک ثبت شده است.

همراه بانک صادرات برخوردار از برترین سیستم‌های امنیتی و محافظتی بوده وفقط صاحب حساب با استفاده از کدهای ورودی شخصی، مجوز ورود به سیستم و استفاده از آن را خواهد داشت.

 مشتریان بانک صادرات با استفاده از این سیستم‌ می توانند از طریق تلفن همراه خود علاوه برمشاهده صورت حساب و شماره شناسه حساب بانکی (شبا)، از مانده حساب مطلع و نسبت به پرداخت قبوض، استعلام چک و انتقال وجه بین حساب های بانک صادرات و سایر بانک های کشور اقدام کنند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  2  =