دومین همایش تخصصی سالانه حوزه بازرسی و حسابرسی بانک انصار

دومین همایش تخصصی سالانه حوزه بازرسی و حسابرسی بانک انصار با حضور نماینده بانک مرکزی در شهر مقدس مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به گزارش روابط عمومی بانک انصار، در این همایش که با حضور مدیران حوزه کنترل و نظارت برگزار گردید عملکرد این حوزه بانک انصار در سال 90 مورد بررسی قرار گرفته و برنامه های سال 91 آن تشریح شد.

همچنین در این همایش سه روزه، یحیی فروتن قائم مقام بانک انصار طی سخنانی با برشمردن نقاط کلیدی و با اهمیت حوزه نظارت و کنترل در بانک ها به موضوع تصویب آیین نامه نظام راهبری شرکتی در بانک انصار اشاره و در پایان توصیه هایی را در خصوص تقویت این حوزه بیان نمودند.

در ادامه این همایش، حمیدرضا صفری رییس اداره  نظارت بر بانک ها و موسسات اعتباری بانک مرکزی در خصوص روش های رسیدگی بازرسان بانک مرکزی بر اساس مدل CAMEL مطالبی را مطرح و در پایان به پرسش های حاضرین در خصوص فرایند بازرسی بانک ها پاسخ دادند.

شایان ذکر است در پایان این همایش سه مقاله تخصصی با موضوع حسابرسی سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر الزامات COBIT، مطالعه تطبیقی رویکردهای سه گانه کوزو، بال و بانک مرکزی در حوزه کنترل های داخلی و تشریح کدهای رفتاری برای حسابرسان داخلی مطابق با استانداردهای انجمن حسابرسان انگلستان ارایه گردید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =