هدف گذاری بیمه ایران برای کسب سهم ۶۰ درصدی از بازار

بیمه ایران استراتژی رفاقت را درپیش گرفته و با رقبای خود در بخش های قبولی اتکایی ،آموزش، کارشناسی تخصصی، مدیریت ریسک، تحقیقات و مطالعات طرح های جدید، مشارکت های کنسرسیومی و تدوین استانداردهای نرخ گزاری همکاری می کند و هیچگونه تمایل و یا نظری به پرتفوی رفقای خود ندارد.

دبیر شورای بازاریابی و اطلاع رسانی بیمه ایران، سهم کنونی بیمه ایران را در سال جاری در میان 24 شرکت بیمه فعال بیش از 50درصد عنوان کرد و از ارتقای این سهم در 5 سال آینده به حداقل 60 درصد خبر داد.

 محمد مخمی با اعلام این مطلب که در چند مدت اخیر استقبال عامه مردم به دریافت خدمات از بیمه ایران به نحو چشمگیری افزایش یافته ،علت آنرا در اجرای عملی الگوی مشتری مداری و توجه و برآورده نمودن نیاز واقعی بیمه گزاران از سوی بیمه ایران و اعتماد عمومی و توجه به حقوق زیاندیدگان بر مبنای اصل انصاف دانست.

وی اظهارداشت: در فضای رقابت موجود ، بیمه ایران استراتژی رفاقت را درپیش گرفته و با رقبای خود در بخش های قبولی اتکایی ،آموزش، کارشناسی تخصصی، مدیریت ریسک، تحقیقات و مطالعات طرح های جدید، مشارکت های کنسرسیومی و تدوین استانداردهای نرخ گزاری همکاری می کند و هیچگونه تمایل و یا نظری به پرتفوی رفقای خود ندارد.

مخمی با ذکر این موضوع که بیمه گزاران بزرگ از این پس فقط به ارائه نرخ حق بیمه کمتر از سوی شرکت های گوناگون توجه نمی کنند و به توانگری فنی و مالی شرکت های بیمه و امکان ایفای تعهد در صورت بروز خسارت که حدود 50درصد در معدل تصمیم گیری نمره و عیار برای آن ارزش قائلند تاکید نمود و از بیمه گزاران بزرگ و عمده درخواست کرد که حتما به این نکته توجه نمایند و فرمول و الگوی سنجش و امتیازبندی را در مناقصات بیمه ای پیش بینی و منظور نمایند.

وی با اعلام اینکه برنامه ها و طرح های اساسی و زیربنایی برای ارتباط موثر با مشتریان در حال پایه ریزی است،از ایجاد « مرکز تحقیقات و مطالعات بازار بیمه» خبر داد و از طراحی و اجرای گام به گام مدل جامع C.R.M نیز پرده برداشت.

دبیر شورای بازاریابی و اطلاع رسانی بیمه ایران، از کلیه مشتریان بیمه ایران درخواست کرد که با مراجعه به پورتال اینترنتی بیمه ایران (به نشانیWWW.IRANINSURANCE.IR 🙂 ضمن بهره مندی از مجموعه مقالات و کتب بازاریابی،از خدمات مشاوره مشاورین فنی بیمه ایران بهره مند شوند و نظرات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود بیش از پیش خدمات متمایز بیمه ایران در بخش نظرسنجی سایت بازاریابی منعکس نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  −    =  38