شمار شعب ۷۲۴ بانک صادرات به ۱۱۶ شعبه رسید

بانک صادرات به عنوان پیشتاز ارایه خدمات نوین در نظام بانکی کشور، با هدف تکریم ارباب رجوع، تامین بیش از پیش رضایت مشتریان و صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان گرامی نسبت به توسعه شعب 724 اقدام نموده که براین اساس تا پایان اسفند ماه 1390 ، 116 شعبه 724 توسط این بانک در سراسر کشور به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران در راستای توسعه بانکداری نوین و ارتقای سطح کیفی خدمات همسو با نیاز مشتریان تا پایان سال 1390 شمار شعب 724 بانک صادرات ایران به 116 شعبه رسید.

این بانک به عنوان پیشتاز ارایه خدمات نوین در نظام بانکی کشور، با هدف تکریم ارباب رجوع، تامین بیش از پیش رضایت مشتریان و صرفه جویی در وقت و هزینه هموطنان گرامی نسبت به توسعه شعب 724 اقدام نموده که براین اساس تا پایان اسفند ماه 1390 ، 116 شعبه 724 توسط این بانک در سراسر کشور به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است شعب 724 بانک صادرات در 7 روز هفته بصورت 24 ساعته به دارندگان انواع حسابهای سپهری سرویس ارائه می‌دهند و مجهز به دستگاه‌های خودپرداز، کیوسک اطلاع رسانی و رایانه متصل به شبکه خدمات بانکداری اینترنتی بانک صادرات می‌باشند.

لازم به ذکر است شعب 724 بانک صادرات که از نظر کارآیی و تعداد در بین سایر بانکهای کشور منحصر به فرد می‌باشند، قابلیت سرویس دهی به دارندگان انواع حساب‌های سپهری و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب را دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  ⁄  31  =