رای گیری مجدد کمیسیون تلفیق برای کلیات لایحه بودجه

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از تقاضای تعدادی از نمایندگان برای رای گیری مجدد کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق خبر داد.

حسینعلی شهریاری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر از در خواست تعدادی از اعضای کمیسیون تلفیق برای رای گیری مجدد کلیات لایحه بودجه در کمیسیون خبر داد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون تلفیق پس از رد این لایحه و ارائه پیشنهاد رای‌گیری مجدد، نظرات نمایندگان مخالف و موافق با کلیات این لایحه را استماع کرد و رای گیری نهایی درباره آن به جلسه فردای کمیسیون تلفیق موکول شد.

وی افزود: پیشنهاد رای‌گیری مجدد کلیات لایحه بودجه طبق آیین نامه داخلی مجلس از سوی تعدادی از نمایندگان ارائه شد.

امروز کلیات لایحه بودجه سال 1391 در صحن علنی مجلس رد شد تا برای رای گیری مجدد به صحن علنی مجلس عودت داده شود در صورت رد این لایحه در صحن علنی مجلس، دولت باید لایحه جدیدی را برای بودجه 1391 به مجلس ارائه دهد.

نمایندگان عدم وجود ردیف بودجه برای هدفمندی یارانه ها، برخی بخش های فرهنگی و عدم تطابق این لایحه با برنامه پنجم توسعه را دلیل رد این لایحه عنوان کرده اند.

این اولین بار در ادوار مجلس است که کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق رد می شود، یک سوم اعضای کمیسیون تلفیق با کلیات این لایحه مخالفت کرده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  2  =