افزایش بهای نفت خام در بازار آسیا

های نفت خام در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا افزایش یافت.قیمت نفت خام و طلا در بازارهای جهانی امروز در مقایسه با روز گذشته نوسان داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از  خبرگزاری فرانسه بهای هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در ماه مه در معاملات امروز بیست و شش سنت افزایش یافت و به قیمت صد و یک دلار و بیست و شش سنت به فروش رسید.

بهای هر بشکه نفت برنت دریای شمال برای تحویل در ماه مه نیز در آغاز این معاملات با بیست و چهار سنت افزایش، در برابر صد و بیست دلار و دوازده سنت داد و ستد شد.

این در حالی است که در معاملات دیروز بهای هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمدیت، یک دلار و چهل و چهار سنت و بهای هر بشکه نفت برنت دو دلار و هفتاد و نه سنت کاهش یافته بود.

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از تحلیلگران، نگرانی از بحران بدهی اروپا بار دیگر به بازار نفت بازگشته و تردید درباره توانایی اسپانیا در ثبات بخشیدن به اوضاع مالی خود تشدید شده است.

همچنین به گزارش  شبکه تلویزیونی سی ان ان ، قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمدییت در بازار نیویورک با افزایش دوازده سنتی در هر بشکه همراه بوده و به یکصد و یک دلار و دوازده سنت در هر بشکه رسیده است.

این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت با نوزده سنت افزایش به قیمت یکصد و بیست دلار و بیست و نه سنت در هر بشکه در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود .

قیمت طلا نیز در بازارهای جهانی امروز برخلاف روز گذشته کاهش داشته است. هر اونس طلا با چهار دلار و پانزده سنت کاهش در مقایسه با روز گذشته به قیمت یک هزار و ششصد و پنجاه و پنج دلار و شصت وپنج سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.

این درحالی است که هر اونس نقره با شصت و هفت ممیز شصت و چهار صدم درصد افزایش قیمت معادل بیست و پنج سنت به ارزش سی و دو دلار و سی و هفت سنت در هر اونس خرید و فروش می شود. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و ششصدو و سی و چهار دلار و هفتاد و و هشت سنت خرید و فروش می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  −  21  =