جریمه ۱۵درصدی شرکت‌های‌ بیمه‌گر

نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ گفت: در صورت تأخیر در پرداخت بدهی از سوی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه به‌صورت اتوماتیک ماهانه 15 درصد جریمه به اصل بدهی اضافه شود.

 اکبر رنجبرزاده ٬ با اشاره به اظهارات رئیس انجمن داروسازان مبنی‌بر دریافت نقدی هزینه نسخه‌های بیمه تأمین اجتماعی به‌علت پرداخت نکردن بدهی‌ها از سوی سازمان تأمین اجتماعیدر خانه ملت٬ افزود: در صورتی که این اقدام عملیاتی شود به طور حتم حوزه درمان دچار نوسان و مشکلات بسیاری می‌شود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان این که دریافت نقدی هزینه نسخه‌های بیمه تأمین اجتماعی٬ نتیجه‌ای جزء سردرگمی و نارضایتی مردم در پی ‌ندارد٬ گفت: انجمن داروسازان باید بر اساس قانون عمل کنند تا هیچ مشکلی برای بخش درمان به‌وجود نیاید.

وی با تأکید بر حمایت کمیسیون بهداشت و درمان از انجمن داروسازان٬ یاد‌آور شد: با تلاش‌ بی‌وقفه و برنامه‌ریزی این کمیسیون٬ هم‌اکنون در بودجه سال 91 مقرر شده است که در صورت تأخیر پرداخت نکردن بدهی از سوی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه به‌صورت اتوماتیک ماهانه 15 درصد جریمه به اصل بدهی اضافه شود که به‌طور حتم در صورت عملیاتی شدن این قانون دیگر داروخانه‌ها ضرر نمی‌کنند.

این نماینده مجلس هشتم٬ با بیان این که به‌طور حتم سال 91 ٬ سال موفقیت و حل مشکلات داروخانه‌ها است٬ گفت: کمیسیون بهداشت و درمان این مژده را به انجمن داروسازان می‌دهد که از امسال در صورت عملیاتی شدن قانون جریمه 15 درصدی سازمان‌های بیمه‌گر٬ داروخانه‌ها دیگر ضرر نمی‌کنند بلکه شاید منفعتی هم به‌دست بیاورند.

نایب رئیس دوم کمیسیون بهداشت و درمان مجلس هشتم٬ با اعلام این که کلید حل سردرگمی و مشکلات حوزه بهداشت و درمان٬ تشکیل شورای عالی بیمه سلامت ایرانیان است٬ تصریح کرد:  در صورت تشکیل این شورا همه بیمه جمع‌آوری و تنها یک بیمه مرجع به‌عنوان بیمه سلامت در کشور ارائه می‌شود٬ که این موضوع به‌طور حتم تمام مشکلات را حل می‌کند.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  +    =  17