مجمع عمومی شرکت لیزینگ اقتصادنوین برگزار شد

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت لیزینگ اقتصادنوین که با حضور سهامداران این شرکت برگزار شد، صورت‌های مالی این شرکت برای دوره مالی منتهی به 29 اسفندماه 1390 به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این مراسم مجتبی شیروانی مدیر امور مشارکت‌های این بانک گفت: بانک اقتصادنوین تلاش می‌کند با بهره‌مندی از توانایی‌های شرکت‌های وابسته خود، سبدی از انواع خدمات مورد نیاز مشتریان را ارایه کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های شرکت‌های وابسته بانک در راستای تحقق اهداف بانک خواهد بود، اظهار داشت: همزمان با ارایه خدمات تخصصی در بانک اقتصادنوین، خدمات شرکت لیزینگ اقتصادنوین نیز بر این مبنا پایه‌ریزی شد، به عنوان مثال در سال گذشته همزمان با ارایه خدمت بانکداری شرکتی در بانک اقتصادنوین، لیزینگ شرکتی در شرکت لیزینگ اقتصادنوین نیز با رشد چشمگیری همراه بود.

وی در ادامه به حضور دو شرکت لیزینگ و صرافی اقتصادنوین در جمع شرکت‌های برتر ایران اشاره کرد و گفت: احراز شرایط حضور در جمع شرکت‌های برتر ایران نشان‌دهنده رشد منطقی شرکت‌های وابسته بانک اقتصادنوین است.

در ادامه مجمع عمومی عادی شرکت لیزینگ اقتصادنوین محمد کاظم مدیرعامل این شرکت نیز با اشاره به اینکه لیزینگ اقتصادنوین در سال گذشته موفق شد مجوز فعالیت از بانک مرکزی اخذ کند، گفت: در این سال همچنین شرکت موفق شد جایزه ملی بهره‌وری در گروه واسطه‌گری‌های مالی در سومین جشنواره ملی بهره‌وری دریافت کند.

وی عضویت در هیات مدیره کانون شرکت‌های لیزینگ، عضویت در شبکه اطلاع‌رسانی و دریافت تندیس مدیر برتر در همایش مدیران برتر را از دیگر افتخارات این شرکت در سال گذشته ذکر کرد و گفت: شرکت لیزینگ اقتصادنوین در سال گذشته موفق شد به عنوان نخستین شرکت گواهینامه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتریان مبتنی بر استاندارد ایزو 10002 از شرکت TUV NORD اخذ کند.

کاظم در ادامه به افزایش سهم لیزینگ شرکتی در پرتفوی این شرکت اشاره کرد و گفت: سهم لیزینگ شرکتی در پایان سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن رشد قابل توجهی داشته است.

وی در تشریح اهداف سال جاری این شرکت نیز گفت: ارتقای توانمندی‌های نیروی انسانی، معرفی ابزاهای جدید، متنوع‌سازی خدمات، کاهش ریسک عملیات و توسعه خدمات لیزینگ با استفاده شعب بانک اقتصادنوین از جمله اهداف شرکت در سال جاری خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  ⁄    =  11