سرمایه گذاران به بازار معاملات طلا نرفتند

بسیاری از سرمایه داران بر این عقیده می باشند که تا مشخص شدن شاخص های مهم اقتصادی آمریکا، در معاملات شرکت نکنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از طلا خبرگزاری رویترز، سرمایه داران به دنبال مشخص شدن شاخص میزان درآمد کارگران و کارمندان در روز جمعه می باشند که می تواند تاثیر مهمی بر تصمیم گیری های بانک مرکزی آمریکا به دنبال داشته باشد. در این شرایط سرمایه داران نسبت به موضوع ارائه ی محرکه های اقتصادی از سوی بانک مرکزی آمریکا اطلاعات کافی ندارند.

بنابراین بر این عقیده می باشند که در معاملات روز جمعه شرکت نکنند. بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از میزان اشتغال زایی در آمریکا می توانیم این نتیجه را بگیریم که فرصت های ایجاد شده در ماه آوریل توانایی پاسخگویی به نیاز جامعه را نداشته است. از این رو نتوانسته است تا بر میزان اعتماد سرمایه داران اضافه کند. اگر این موضوع ادامه داشته باشد، بر بهای دلار در بازارهای جهانی به طور مستقیم تاثیر منفی به دنبال خواهد داشت و از سویی دیگر بهای اونس جهانی طلا با افزایش رو به رو خواهد شد.

اما در حال حاضر با شرکت نکردن سرمایه داران در معاملات روز جمعه، بهای اونس جهانی طلا روند نزولی را طی خواهد کرد. کارشناسان بر این عقیده اند که بر اساس نمودارهای تکنیکال این بها به 1625 دلار در هر اونس نیز خواهد رسید.لازم به ذکر است که بهای اونس جهانی طلا در روز جمعه و با اعلام ساعت 3:29 دقیقه به وقت لندن با 0.2 درصد کاهش رو به رو شد و به 1636 دلار و 30 سنت در هر اونس رسید.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  18