بانک اقتصادنوین ۲ مدرسه جدید می سازد

همزمان با بهار طبیعت و هفته گرامیداشت مقام معلم در دو روستای چاه علی بنت و کردوان شور و هیجان حکمفرما شد و فصل زیبای باروری علم و دانش برای فرزندان این دو روستا دوباره آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به منظور توسعه فضای کسب دانش در مناطق محروم و در راستای ایفای وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی، همزمان با هفته گرامیداشت مقام والای معلم، کلنگ احداث دو باب مدرسه در استان‌های سیستان و بلوچستان و بوشهر توسط بانک اقتصادنوین به زمین زده شد.

این بانک در راستای توجه به وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی خود، تاکنون اقدامات موثری در عرصه‌های مختلف انجام داده است که ساخت مدرسه در مناطق محروم از جمله این اقدامات است.

در این راستا اقدامات اولیه برای تاسیس دو باب مدرسه جدید در روستای چاه علی بنت از توابع نیک شهر چابهار در استان سیستان و بلوچستان و روستای کردوان در استان بوشهر انجام شد و مراسم کلنگ زنی این دو مدرسه طی مراسمی جداگانه‌ای با حضور مقامات محلی از جمله امام جمعه، فرماندار، بخشدار و جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین برگزار شد.

پیش از این یک باب مدرسه در روستای چاه تلخ شمالی از توابع شهر بوشهر توسط بانک اقتصادنوین ساخته در اختیار اهالی این روستا قرار گرفته بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  6