کارتخـوان‌هایی با قابلیت تبلیغات تصویری

شرکت VeriFone روانه بازار کرد:

شرکت VeriFone کارتخوان چندکاره را جدیدا روانه بازار کرده است که با در نظرگرفتن بهترین کیفیت برای قطعات از جمله صفحه نمایش رنگی، صفحه کلید لمسی، پردازنده پرقدرت و… ساخته شده است. ین دستگاه به گزینه‌ای جذاب برای تمامی مشتریانی که خواهان امکاناتی فراتر از یک تراکنش ساده هستند، تبدیل شود

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک طراحی زیبای MX925 موجب شده این دستگاه به گزینه‌ای جذاب برای تمامی مشتریانی که خواهان امکاناتی فراتر از یک تراکنش ساده هستند، تبدیل شود. پردازشگر نیرومند متصل به یک پردازشگر گرافیکی و حافظه بالای آن، این قابلیت را ایجاد می‌کند که MX925 صوت و تصویر را هم‌تراز با آخرین دستاوردهای تکنولوژی پردازش و ارسال کرده و فرصت‌های درآمدزایی نوینی را فراهم نماید.

صفحه نمایش درخشان، طراحی زیبا

یکی از ویژگی‌های برجسته این دستگاه، نمایشگر قدرتمند و با کیفیت آن است. این صفحه نمایش دارای ابعاد (800*480)، کاملاً مسطح، از سری GFX با 65 هزار و 536 رنگ و شیشه متراکم است.

پردازشگر 32-bitARM11و حافظه بالای آن امکان پردازش سریع و با کیفیت فایل‌های ویدئویی را فراهم آورده و قابلیت ارایه انواع پیام‌های تبلیغاتی را به فروشنده خواهد داد.

 خطوط هندسی ظریف و طراحی مدرن بدنة صیقل خورده، زیبایی خاصی را به این مدل جدید پایانه فروش وریفون بخشیده به گونه‌ای که نظر هر بیننده‌ای را ناخودآگاه به خود جلب می‌کند.

پایانه‌ای ایمن، منعطف و کارآمد

این پایانه به نرم‌افزار MAXui جهت برقراری یک رابطه ساده و کارآمد مجهز است.

صفحه نمایش رنگی”7 به آسانی امکان ثبت امضای دیجیتال را همراه با ثبت عملیات بانکی به مشتری می‌دهد و به آسانی امکان اطلاع‌رسانی، نمایش تبلیغات، برندسازی و تخفیفات ویژه را در اختیار دارنده آن قرار می‌دهد.

برخورداری از جدیدترین تکنولوژی قلم ثبت امضای دیجیتال به‌منظور ثبت واضح و دقیق امضای دیجیتال از دیگر امتیازات این دستگاه به‌شمار می‌رود.

MX925  امکان اتصال به درگاه‌هایIBM Tailgate ،Ethernet 10/100BaseT, USB host/device را دارد و از قابلیت برقراری ارتباط بوسیلة Wifi  و GPRS برخوردار است.

این کارتخوان با اخذ گواهینامه‌های امنیتی و مجوزهایPCI PTS 3.0، EMV Level 1&2، Interac،WEE ،RoHS  امکان پرداختی امن را به مشتری خواهد داد.

سیستم عامل آن  Linux-basedبوده و با بهره‌مندی از محیط نرم‌افزاری توسعه‌یافته، قادر است با حداکثر انعطاف‌پذیری برنامه‌های ویژه نرم‌افزاری را در اختیار مشتری قرار دهد. همچنین از امکان پشتیبانی RFID/NFC به‌منظور پشتیانی از کارت‌های غیرتماسی برخوردار است.

MX 925 : یک مجموعه بی‌نقص

– بستری مناسب برای اجرای طرح‌های ارزش افزوده مانند مدیریت و اجرای طرح‌های وفاداری مشتریان، تخفیف، کارت‌های هدیه و خدمات ویژه در سطوح بالاتر

– مجموعه‌ای یکپارچه از نرم‌افزار پرداخت، ثبت امضا، مدیریت دستگاه و تحویل محتوا با قابلیت مدیریت متمرکز

– محیط توسعه وب (WDE)، تأمین‌کننده مجموعه‌ای منحصربفرد از فناوری وب و چارچوب‌های ایمن پرداخت برای توسعه بسترهای مناسب و منعطف جهت اجرای برنامه‌های جدید

– مجهز به سامانه پشتیبانی امن و پایدار که به‌همراه ابزار نرم‌افزاری VeriShield نصب شده و می‌تواند اطلاعات مهم دارنده‌کارت را از دستگاه پرداخت و زیرساختار دارنده پایانه (پذیرنده) مخفی کند.

 

منبع:تارنمای شرکت یارن کیش

تهیه و تنظیم از میلاد کاووسیکارشناس امور طرح و برنامه ایران کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  3  =