برنامه تحول نظام بانکی به زودی اجرایی خواهد شد

وزیر اقتصاد خبرداد :

وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: .تحول در نظام های بانکی، مالیاتی، گمرک، ارزش گذاری پول ملی نیز در جریان تدوین است و به زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سید شمس الدین حسینی در پیام تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: اجرای موفق فاز اول قانون هدفمندسازی یارانه ها به عنوان یکی از بخش های هفتگانه طرح تحول اقتصادی که برگ زرینی در تاریخ اقتصاد ایران است با همراهی مردم شریف تحقق یافت که ناشی از اطلاع رسانی خوب در این عرصه بود و تحول در نظام های بانکی، مالیاتی، گمرک، ارزش گذاری پول ملی نیز در جریان تدوین است و به زودی اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد : در سال جاری نیز که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده ، وظیفه خطیری بر عهده دوستان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی هاست ، در این سال تکمیل طرح تحول اقتصادی در کنار تحقق برنامه های اعلام شده وزارت امور اقتصادی و دارایی در زمان اغاز به کار دولت دهم و براساس سند چشم انداز توسعه در افق 1404 و برنامه پنج ساله پنجم،به مشارکت بیشتر افکار عمومی و اطلاع رسانی به مردم شریف کشور نیاز دارد.در سال جهاد اقتصادی برغم ادامه بحران مالی و از هم گسیختگی اقتصاد در کشورهای غربی و جهان و افزایش تحریم های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، شاهد بهبود شاخص های اقتصاد کشور بودیم

وی افزود : 127 اردبشهت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است تا نقش و جایگاه هنر روابط عمومی و دستاوردهای تلاشگران آن ارج نهاده شود ، این روز را به دوستان این عرصه و رسانه های گروهی تبریک عرض می کنم.

حسینی گفت : روز روابط عمومی فرصتی است تا دست اندرکاران و نهادهای متولی این حرفه، ظرفیت های شناخته شده این حوزه را تقویت و برجسته کنند و همچنین ظرفیت های ناشناخته آن برای مردم و مسئولان تبیین شود.

وی اظهار داشت : موفقیت برنامه های اصلاح ساختاری دولت، منوط به موفقیت در اجرای برنامه های آگاه سازی و اطلاع رسانی است که از رهگذر آن امکان ارتباط با افکار عمومی میسر می شود و جلب اعتماد مردمی به برنامه های دولت خدمتگزار محقق می شود. آگاهی افکار عمومی، پشتوانه قدرتمندی را برای تحقق هر برنامه تعیین می کند و موجب می شود انگیزه های جمعی در حمایت از آن برنامه شکل گیرد و بسیج شود.

روابط عمومی در روند برنامه های کاری دستگاه ها و برنامه های دولت به عنوان یک متغیر مهم اثر گذار، نقش به سزایی در دستیابی به اهداف دارد و امیدواریم با تلاش های شبانه روزی که سربازان حوزه ارتباطات و روابط عمومی و مسئولان کشور انجام می دهند ، شاهد اعتلای هر چه بیشتر ایران اسلامی باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  4