چگونگی اصلاح اطلاعات در سامانه رفاهی

با توجه به ابهامات به‌وجود‌آمده برای برخی از سرپرستان خانوار درباره چگونگی اصلاح اطلاعات اقتصادی خود و اینکه در صورت هرگونه تغییر در خانواده اعم از فوت، ازدواج، طلاق و… چگونه باید نسبت به اصلاح اطلاعات خانواده اقدام کرد، این گزارش نشان می‌دهد که برای دریافت یارانه افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه نقدی ثبت‌نام نکرده‌اند، باید با ارایه اصل کارت ملی کلیه اعضای خانوار به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اگر فردی در سامانه جمع‌آوری اطلاعات خانوارها ثبت‌نام کرده و به‌رغم معرفی شماره‌حساب بانک به سامانه رفاهی refahi.ir یارانه دریافت نکرده است و مشکل شماره‌حساب در بانک‌های‌عامل حل نشده یا یارانه واریز‌شده با تعداد اعضای خانوار هماهنگی ندارد، برای رفع مشکل باید به شعب بانک عامل یا فرمانداری شهرستان محل اقامت خود مراجعه کند. در این راستا در شهرستان تهران کلیه سازمان‌های مرتبط با این موضوع در دبیرستان البرز واقع در خیابان انقلاب، چهارراه کالج مستقر هستند.

اما درباره خانوارهایی که با واقعه تولد یا فوت روبه‌رو می‌شوند، می‌توانند یک ماه پس از واقعه با ارسال شماره ملی عضو متولدشده یا متوفی به سامانه 300000 از ثبت اتوماتیک واقعه اطلاعات کسب کنند.

اما در صورتی که اطلاعات عضو متولدشده یا فوت‌شده به صورت اتوماتیک ثبت نشده باشد، سرپرست خانوار باید نسبت به اضافه کردن اطلاعات متولد و متوفی به دفاتر پلیس +10 مراجعه کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  8