پست بانک ۵۰ درصد خدمت رسانی بانکی روستائی را برعهده می گیرد

فراهانی، قائم مقام و عضو هیات مدیره:

قائم مقام و عضو هیات مدیره پست بانک ایران گفت: تعداد نقاط تماس این بانک به 20 هزار خواهد رسید که همین امر موجب افزایش دامنه فعالیت و خدمت رسانی پست بانک به اقشار نیازمند می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مهندس فراهانی در جلسه شورای اداری استان مرکزی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد ائمه اطهارعلیهم السلام و روز پاسدار و جانباز با بیان این مطلب گفت: پست بانک ایران بمنظور ارائه خدمات نوین بانکی و ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیکی در بیش از 14 هزار و 500 نقطه کشور زیرساخت های لازم را فراهم کرده است.

وی افزود: درحال حاضر پست بانک در شرایط خاصی قرار دارد و با اقدامات بزرگی که در زمینه های فناوری اطلاعات (IT) انجام داده و در آیحنده نزدیک حدود 50 درصد خدمت رسانی در عرصه مالی و بانکی در نقاط محروم و روستائی کشور را برعهده می گیرد.

وی افزود: همه باید تلاش کنیم تا با تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف همواره پیشگام در خدمت رسانی باشیم و هیچگاه از نظارت و کنترل فعالیت ها نیز غافل نشویم چون جدی گرفتن این مسائل موجب شکوفائی مجموعه می شود.

قائم مقام پست بانک در ادامه با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه اگر انسانها بدانند چقدر محدود در کنار هم هستند نامحدود به یکدیگر محبت می کنند تصریح کرد: قدر باهم بودن و در کنار هم بودن را بدانیم تا از فرصت ها برای خدمت به مردم به خوبی استفاده کنیم.

مهندس فراهانی درخصوص جابجائی ها در بانک اظهار داشت: جابجائی ها موجب پویائی و نشاط و افزایش انگیزه های نیروی انسانی و همچنین بالندگی بانک می شود و همیشه باید نظم، انضباط، تعصب، همدلی و وفاق را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

وی در پایان با تاکید بر توجه به پدافند غیرعامل، ICT روستائی و امنیت اطلاعات عنوان کرد: ارائه گزارش دستاوردها و موفقیت های بی نظیر پست بانک به مسئولان سازمان بشرملل متحد در نایروبی کنیا و دریافت لوح سپاس و تندیس از سازمان مذکور از افتخارات و دستاوردهای ارزنده بانک در سطح بین المللی است ولی بایستی خدمات و عملکرد آن بیشتر اطلاع رسانی شود که حضور در نمایشگاه ناپل ایتالیا در شهریور ماه سال جاری می تواند در این زمینه مفید و مثمر ثمر باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄    =  16