بانک سپه گواهینامه ۱۰۰۰۴ ISO گرفت

در اجلاس توسعه صنایع ملی ایران که با حضور بیش از 800 شرکت فعال در 37 حوزه صنعت برگزار شد بانک سپه موفق به دریافت لوح تقدیر، تندیس و گواهینامه 10004 ISO در مشتری مداری و حمایت از تولید ملی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک وی افزود: در این مراسم بانک سپه موفق به دریافت گواهینامه بین المللی استاندارد 10004 ISO در زمینه مشتری مداری و حمایت از تولید ملی و همچنین تندیس و لوح تقدیر از سومین اجلاس توسعه صنایع ملی ایران شد.

ملکی اظهار داشت: بزرگ ترین اجلاس مشترک سرمایه گذاران، تولیدکنندگان، مدیران خلاق و عالی رتبه کشور با حضور مسئولین و تعداد زیادی از تولید کنندگان و مدیران برتر کشور در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی گفت: شرکت کنندگان در این اجلاس از نظر سطح میزان ارزیابی خدمات، کارآفرینی، تولید، توجه به نیاز مصرف کنندگان و با در نظر گرفتن 9 شاخص اساسی با مرجعیت بین المللی و نظرسنجی عمومی به مدت یکسال مورد بررسی قرار گرفتند.

براساس این گزارش در بخشی از لوح تقدیری که از طرف دبیرخانه سومین اجلاس توسعه صنایع ملی ایران به بانک سپه اعطاء شده، آمده است:
رشد و توسعه صنعت در ایران سرافراز مدیون تلاش گسترده و هوشمندانه مدیران، تولید کنندگان و سرمایه گذارانی است که دانش، تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند. بی شک نمونه شدن و برگزیدگی شما در چنین جمعی بیانگر قابلیت ها و توان ممتاز شما می باشد لذا در کمال اکرام و احترام، به رسم ادب و اخلاص این: لوح تقدیر به شما اهداء می گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  5