روابط عمومی بانک صادرات در دو رشته برتر معرفی شد

روابط عمومی بانک صادرات ایران در هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌ها که از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی ایران در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد با دریافت لوح افتخار و تندیس ویژه جشنواره در بخش خبر و صفحه خوانندگان رتبه اول را در سطح ملی کسب نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک هفتمین جشنواره روابط عمومی‌ها در 25 تیرماه سال‌جاری با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارائه آثار و تجارب موفق واحدهای روابط عمومی، توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز مدیران و کارشناسان در حوزه انتشارات با حضور گروه کثیری از اساتید، کارشناسان و نخبگان بخش روابط عمومی برگزار شد.

در این جشنواره 100 روابط عمومی از سازمان‌ها، بانک‌ها و وزارت‌خانه‌ها شرکت کرده بودند و با ارائه بیش از 1500 اثر در قالب نشریه، مقاله، خبر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله، عکس، وب‌سایت، صفحه خوانندگان، پوستر، بروشور، ویژه‌نامه و کتاب به رقابت پرداختند. هیأت داوران و متخصصان روابط عمومی کشور پس از بررسی و مطالعه آثار ارسالی 40 اثر را برگزیدند که در این میان هفته‌نامه سپهر در بخش خبر رتبه اول و در بخش صفحه خوانندگان رتبه دوم را در بین انتشارات روابط عمومی‌های کشور کسب کرد.

در بخشی از این لوح افتخار آمده است: «حضور آن بانک در بخش رقابتی هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی و کسب رتبه نخست (سطح ملی) در رشته خبر، قطعاً نشانه‌ای از اقدامات و فعالیت‌های مؤثر برای رسیدن به تعالی و تکامل هرچه بیشتر در این عرصه محسوب می‌گردد.»
شایان ذکراست این بانک در راستای توسعه ارتباطات درون سازمانی حدود 5 دهه است که نسبت به چاپ نشریات داخلی اقدام نموده و نشریه سپهر نیز 19 سال است که به صورت هفتگی چاپ و دراختیار کارکنان بانک صادرات قرار می‌گیرد.

گفتنی است کسب افتخار در سطح ملی و دستیابی به رتبه‌های برتر به انتخاب انجمن متخصصان روابط عمومی ایران که در آن گروهی از نخبگان و اساتید کشور حضور دارند می‌تواند تأییدی بر توانمندی، قابلیت، تلاش‌و نگرش حرفه‌ای کارکنان این مجموعه در گذشته و حال باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1