حضور پککو در پنجمین هم اندیشی نظام توزیع و پخش کشور

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در پنجمین جشنواره نظام توزیع و پخش کشور حضوری چشمگیر و فعال داشت . این جشنواره بزرگترین و تنها هم اندیشی ملی توزیع و پخش کشور است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی پککو ،اصغر باباپور معاون مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در حوزه بازاریابی و فروش طی سخنانی در پنجمین جشنواره نظام توزیع و پخش کشور که در تاریخ 26 و 27 تیر ماه سال جاری در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار گردید، ضمن ارائه آمارهایی از رشد تجارت الکترونیک در کشور به استقبال عموم مردم به استفاده از دستگاه های کارتخوان اشاره کرد و افزود : این شرکت آمادگی دارد تا در حوزه پرداخت های الکترونیکی خدمات خود را به فعالان نظام توزیع و پخش کشور ارائه نماید .

وی افزود :یکی از مشکلاتی که همواره برای متصدیان نظام توزیع و پخش کشور وجود دارد دریافت وجوه مربوط به ارائه کالا به مشتریان است و در همین خصوص محصول جدید کارتخوان بی سیم بانک پارسیان را معرفی نمود.

باباپور گفت : استفاده از دستگاه کارتخوان به متصدیان  امر توزیع و پخش این امکان را می دهد که به راحتی و بصورت وجوه کالای خود را با امنیت بالا دریافت نمایند.

بنابریان گزارش  در قسمت کارگاه آموزشی این نمایشگاه ،  فرشید اردونی مدیر پذیرندگان پککو طی سخنانی به معرفی شرکت و ارائه خدمات آن برای حاضرین در محل کنفرانس پرداخت.

شایان ذکر است در این مراسم مدیران عامل، مدیران ارشد، مدیران بازاریابی، فروش، منابع انسانی، پخش، IT، مالی،… شرکتهای پخش کشوری و محلی و سراسری ، مدیران فروشگاهها و خدمات زنجیره ای ، شرکتهای تولیدی برتر و مدیران ارشد و کارشناسان بانک و بیمه حضور داشتند . گفتنی است غرفه شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در محل نمایشگاه مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت .

 

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره این نمایشگاه یکی از با سابقه ترین نمایشگاهای توزیع در سطح جهانی بوده و در خاورمیانه منحصر به فرد است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  4