سامانه تلفنبانک صادرات به ۶ هزار تماس پاسخ داد

در شهریور ماه سال جاری:

سامانه تلفنبانک بانک صادرات در شهریور ماه سال جاری به بیش از 6 میلیون تماس از سراسر کشور پاسخ داد.مشتریان برای استفاده از سامانه تلفنبانک بانک صادرات‌ لازم است با مراجعه به یکی از دستگاه های خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه عملیات رمز نسبت به تعیین رمز دوم حساب خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  بانک صادرات برای ارایه خدمات بانکی اعم از اطلاع از مانده و گردش حساب، پرداخت قبوض خدماتی تلفنبانک را راه اندازی کرده که این سامانه در شهریور ماه سال جاری پاسخ گوی 6 میلیون و 200 هزار تماس مشتریان از سراسر کشور بوده است.

بانک صادرات با هدف تسریع در ارایه خدمات به مشتریان و کاهش در هزینه ها و کاهش مدت انتظار در شعب بانک و سفرهای درون شهری و وقت مشتریان مرکز صدای سپهر 09602 را به صورت شبانه روزی راه اندازی کرده و مشتریان می توانند با تماس با این شماره علاوه بر دریافت خدمات تلفنبانک از مشاوره و راهنمایی کارشناسان برخوردار و انتقادات و شکایت خود را نیز اعلام کنند.

بر اساس این گزارش، مشتریان برای استفاده از سامانه تلفنبانک بانک صادرات‌ لازم است با مراجعه به یکی از دستگاه های خودپرداز این بانک و انتخاب گزینه عملیات رمز نسبت به تعیین رمز دوم حساب خود اقدام کنند.

مرکز صدای سپهر با هدف پاسخگویی به سوالات مشتریان درزمینه خدمات بانک صادرات ایران، دریافت انتقادها، پیشنهادها، راهنمایی مشتریان و ارایه خدمات غیرحضوری نظیر تلفنبانک، پرداخت قبوض خدمات شهری، اطلاع رسانی در مورد سهام و… ایجاد شده است و نقش به سزایی در کاهش ترافیک، آلودگی هوا، هزینه‌ها و وقت هموطنان دارد. این سامانه خدمات‌ دیگری همچون انتقال‌ وجه، دریافت رمزحساب، مسدود کردن کارت، تغییر رمزحساب، دریافت صورت حساب از طریق دورنگار را برای مشتریان فراهم ساخته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =