راهکارهای ایجاد امنیت اطلاعات بانکها در شرایط بحران

در سمینار ساختارمدیریت امنیت در نظام بانکی بررسی می شود:

راهکارهای ایجاد امنیت اطلاعات بانکها در شرایط بحران از سوی مهندس محمدرضا فرجی پور معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان پدافند غیرعامل در سمینار ساختارمدیریت امنیت در نظام بانکی بررسی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مهندس محمدرضا فرجی پور معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان پدافند غیرعامل به عنوان یکی از سخنرانان سمینار مدیریت امنیت اطلاعات در شبکه بانکی قصد دارد  چگونگی حفظ و ایجاد امنیت در شرایط بحران را که احتمال حمله دشمن وجود دارد  بررسی کند.

فرجی پور معتقد است: در شرایطی که با توسعه بانکداری الکترونیک اغلب خدمات بانکی به صورت متمرکز ارائه می شود طبعا مخاطرات  فرایند ارائه خدمات نیز افزایش یافته است و از سوی دیگر در شرایط بحران یکی از مسیرهایی که دشمن امکان حمله دارد ایجاد اختلال در همین سامانه ها خواهد بود .

وی با اشاره به اینکه ما باید از قبل پیش بینی های لازم را در این خصوص صورت دهیم و برای حملات احتمالی آماده باشیم گفت: سازمان پدافند غیرعامل با تشکیل مرکز دفاع سایبری راهکارهایی موثری را برای بی اثر کردن حملات دشمن به این سامانه ها پیش بینی کرده است به طوری که بانکها با رعایت این راهکارها ایمنی اطلاعات خود را در حد بالایی  تضمین خواهند کرد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان پدافند غیرعامل در نظر دارد در سخنرانی خود در سمینار مدیریت امنیت اطلاعات در نظام بانکی این راهکارها را تشریح  و تمهیداتی که بانکها برای تضمین امینت باید اتخاذکنند را تبین کند.

بنابراین گزارش سمینار ساختار مدیریت امنیت در نظام بانکی در صبح روز یک شنبه 30 آبان در ساعت 9.30 الی 13 در محل پژوهشکده پولی و بانکی برگزار خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  21