احمدی نژاد: تلاش می کنیم قیمت ارز ۲۴ ساعته پایین بیاید

رئیس جمهور با اشاره به سخنان امروز خود در نشست خبری درباره وضعیت بازار ارز گفت: تلاش می کنیم 24 ساعته قیمت ارز پایین بیاید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان در جمع خبرنگاران در هنگام خروج از محل برگزاری نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی در مورد اقدامات دولت برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی گفت: دولت تمام توان خود را برای کمک به زلزله زدگان به کار گرفته و تمام هزینه‌های بازسازی را یکجا پرداخته کرده است.

وی تاکید کرد: سرعت کار خوب است و ان‌شاءالله به زودی آذربایجان سفر می‌کنم.
 
احمدی نژاد در مورد وضعیت ایرانیان مقیم کانادا پس از قطع رابطه میان این دو کشور و تعطیلی سفارتخانه ها گفت: بزودی در آنجا حافظ منافع برقرار می کنیم و اکنون نیز وزارت خارجه با طرف مقابل در حال صحبت است و باید تفاهم در این زمینه انجام شود.
 
رئیس جمهور با اشاره به سخنان امروز خود در نشست خبری درباره وضعیت بازار ارز گفت: تلاش می کنیم 24 ساعته قیمت ارز پایین بیاید.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره تحریم اسکار از طرف ایران و احتمال تلاش برای ارسال فیلم «یک حبه قند» به اسکار، گفت: در جریان این مسئله نیستم، در مورد آن بررسی خواهم کرد.
 
احمدی نژاد همچنین در پاسخ به این سوال که بعد از اتمام دوران ریاست‌جمهوری در کنار حضور در دانشگاه به حمایت از بخشی از فضای سیاسی کشور خواهید پرداخت یا خیر؟ گفت: اگر منظورتان باندبازی است، من اهل باندبازی نیستم و در کنار مردم باقی خواهم ماند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ⁄    =  1