پرواز ۲۵۰۰ بادبادک باشگاه مشتریان بانک ملت در آسمان ایران+ تصاویر

باشگاه مشتریان بانک ملت،‌ به مناسبت روز دانش آموز و گرامیداشت عید سعید غدیر خم، دو هزار و 500 بادبادک را بر فراز آسمان ایران به پرواز درآورد.در مراسم مذکور با رای هیات داوران جوایزی به بهترین پروازها اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک باشگاه مشتریان بانک ملت با همکاری شرکت مهندسی نرم افزار شقایق- وابسته به بانک ملت- و هیات ورزش های همگانی در روز جمعه 12 آبان ماه نسبت به برگزاری جشنواره بادبادک ها برای اعضای 7 تا 14 ساله این باشگاه اقدام کرد.

در این جشنواره که با هدف توسعه فرهنگ ورزش و ایجاد فضایی پرنشاط برای کودکان عضو باشگاه و خانواده آنان و با حضور تعدادی از کودکان تحت پوشش بهزیستی برپا شد،‌ به صورت همزمان دو هزار و 500 بادبادک در آسمان ایران و در 5 شهر تهران، ‌اصفهان،‌ شیراز،‌ بندعباس و اهواز به پرواز در آمد.

بر اساس این گزارش، در مراسم مذکور بادبادک هایی از سوی باشگاه مشتریان بانک ملت در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت و  با رای هیات داوران جوایزی به بهترین پروازها اختصاص یافت.

در عین حال، تمامی شرکت کنندگان در قرعه کشی روز جشنواره شرکت داده شدند که به برندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

همچنین در حاشیه برگزاری جشنواره بادبادک ها، کارشناسان باشگاه مشتریان بانک ملت و مدیریت های شعب این بانک در پنج استان کشور، با برپایی غرفه هایی، به معرفی خدمات این باشگاه و محصولات مختلف بانکی به حاضران پرداختند.

این گزارش حاکی است، گروه توسعه ورزش های همگانی استان تهران هم به قید قرعه، 6 دستگاه دوچرخه به کودکان 7 تا 14 سال اهدا کرد.

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  3