ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات فردا آغاز به کار می‌کند

ششمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات با حضور وزیر ارتباطات، وزیر علوم و رئیس ارتباطات رادیویی اتحادیه بین‌المللی مخابرات از فردا به مدت 3 روز در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  به نقل از فارس، این همایش با حضور رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، کامران دانشجو وزیر علوم و فناوری و فرانسوا گابریل رانسی رئیس اداره ارتباطات رادیویی اتحادیه بین‌المللی مخابرات از 16 تا 18 آبان ماه برگزار می‌شود.

این همایش هر دو سال یکبار با هدف هم‌اندیشی در حوزه‌های مخابرات و کامپیوتر برگزار می‌شود و طی آن آخرین پیشرفت‌های علمی و پژوهشی، آینده تکنولوژی‌های مخابراتی و تئوری‌های جدید توسط صاحب‌نظران و صاحبان تکنولوژی در قالب مقالات علمی، کارگاه های آموزشی و میزگردها ارائه می‌شود.

دبیر خانه این سمپوزیوم، 569 مقاله و پیشنهاد 64 کارگاه آموزشی را از 24 کشور جهان دریافت کرده که از این میان 255 مقاله و 19 کارگاه آموزشی پس از ارزیابی در 6 کمیته فنی که با حضور 47 محقق و اندیشمند از دانشگاه و صنعت تشکیل شده، انتخاب شده است.

محورهای این سمپوزیوم آنتن و امواج، مخابرات بی‌سیم، سیار و ماهواره‌ای، سیستم‌های مخابرات نوری، تئوری شبکه‌های مخابراتی، فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات، تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی در زمینه‌های ICT و موارد استراتژیک در حوزه ICT است.

در حاشیه این سمپوزیوم یک نمایشگاه جانبی به منظور ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های شرکت‌ها و موسسات داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

این سمپوزیوم توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، انجمن مهندسی برق و الکترونیک ایران (IAEEE) و بخش ایران IEEE برگزار می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

23  ⁄  23  =