شتاب؛گذشته ،حال ، آینده/شتاب خراب است؟/ بهترین روش تجربه شده در دنیا را به کار گرفتیم

«شتاب در 10 سالگی؛» در پنجمین میزگرد بانکداری الکترونیک:(بخش اول)

از روز اول ما بهترین روش تجربه شده در دنیا رابه کار گرفتیم و مرکز شتاب تأسیس گردید و به مرور بانک هابرای عضویت در این سوییچ ترغیب شدند./در اوایل سال 80 بانک صادرات به عنوان بانک عامل انتخاب گردیداما بانک ملی به دلیل رقابتی که با بانک صادرات داشت، وارد این چرخه نشد نهایتا بانک مرکزی در نیمه دوم سال 81تسویه حساب را پذیرفت./شتاب از تاریخ 8 مرداد سال 81 شروع شد و در پایان سال جمعا به 300 هزار تراکنش رسید ./باید به افکاری که در سال 72 اتوماسیون بانکی را راه اندازی کردند،تبریک گفت چون یکی از محصولات این تفکر شتاب است/در زمینه همگام بودن با استانداردها خوشبختانه از جمله مواردی است که شتاب از آن عقب نمانده است./به اعتقاد من مشکل اصلی شتاب اعضای آن است اما به غلط مطرح می شود که شتاب خراب است. 5 درصد مشکلات مربوط به شتاب بوده است.

data-src=https://ebinews.com/img/files/724806632947615812.jpg

…………. ادامه دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. سعید می گوید

    اقای فراهانی ضمن انکه نمیخواهم زحمات دوستان در ایجاد و توسعه شتاب را انکار کنم ولی کاش از یکی از منتقدین هم دعوت میکردید تا اینگونه 95 در صد مشکلات را از جانب بانکها ندانند و تنها به قاضی نروند.

  2. مصطفی می گوید

    جالبه خودشون دور هم جمع میشوند و به به چه چه می کنند.اگر راست میگید مشخص کنید چرا هر ماه در زمان پرداخت یارانه این مشکلات برای مردم ایجاد میشود.
    اینکه ایده شتاب خوب بوده را قبول می کنیم ولی آیا پیاده سازی آن برای جوابگویی این حجم اطلاعات مناسب است؟ تازه میخواهید تمام تراکنشهای pos ها رو روی سویچ شاپرک که تقریبا مشابه شتاب است بفرستید.

  3. مصطفی می گوید

    آقای محمودی اگر ادعا دارند که مشکل مربوط به سوییچ بانکها است و به شتاب ارتباط ندارد توضیح دهند که در این مواقع چرا سوییچ بانکها کارتهای خود را جواب می دهند ولی برای پاسخگویی به اکثر کارت های دیگر که تراکنش به شتاب ارسال می شود مشکل دارند

ارسال یک پاسخ

9  +  1  =