سرمایه انسانی توانمند مشتری را در بانک ماندگار مي كند

بت شكن در آيين تحلیف بدو خدمت بانکداران اقتصادنوین:

در آستانه میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) مراسم تحلیف بدو خدمت بانکداران اقتصادنوین برگزار شددر آستانه میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، معاونان و مدیران بانک اقتصادنوین مراسم تحلیف نخستین گروه آموزش بدو خدمت بانکداران این بانک که توسط مدیریت آموزش بانک برگزار شده بود، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در این مراسم دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل این بانک گفت: نیروی انسانی در فضای رقابتی حاکم بر شبکه بانکی، نقش تعیین کننده ای در تضمین موفقیت بانک ایفا می‌کند چرا که تنها مزیت رقابتی انحصاری به شمار می‌رود. 

وی در تشریح مشخصات سرمایه انسانی تاثیرگذار و تمایزآفرین گفت: سرمایه انسانی دانا و توانمند به عنوان یک ارزش، زمینه را برای افزایش دانش و دانایی مشتری فراهم می‌کند و در چنین فضایی مشتری در بانک ماندگار خواهد شد.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به تغییر ساختار سازمان‌های خدمت محور از جمله بانک گفت: در گذشته در راس ساختار سازمان‌هایی مانند بانک مدیریت ارشد قرار داشت ولی فضای رقابتی چینش این ساختار را تغییر داده به طوری که امروز مشتری در راس هرم قرار دارد. 

دکتر بت‌شکن "مشتری" را اصل و بنیان بانک اقتصادنوین دانست و ادامه داد: نحوه و نوع برخورد کارکنان بانک اقتصادنوین که باید به گونه‌ای باشد که بتوانند انواع خدمات مورد نیاز مشتری را تامین کنند. 

وی گفت: ارایه سبدی کامل خدمات بانکی در عصر حاضر مطلوب است اما کافی نیست و کارکنان بانک اقتصادنوین باید امین، وکیل، شریک، ناظر و امانت دار مشتری باشند چرا که با این رفتار می توانند تمایز را برای مشتریان نهادینه کنند. 

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه به مزیت‌های ارایه خدمات از طریق شعبه اشاره کرد و گفت: نباید عملکرد همکاران شعب به ارایه خدمات معطوف گردد چرا که اگر هدف تنها ارایه خدمت باشد این کار را می‌توان از طریق خدمات الکترونیک انجام داد که هزینه آن به مراتب کمتر است، نقطه تمایز خدمات ارایه شده توسط شعبه مشاوره، راهنمایی واحترامی است که لازم است همکاران در زمان ارایه خدمت به آن توجه کنند و می تواند مزیت رقابت بانک تلقی شود. 

دکتر بت‌شکن همچنین به لزوم توانمندسازی همکاران در ارایه تحلیل اشاره کرد و گفت: آموزش همکاران باید به گونه‌ای باشد تا همکاران قدرت تحلیل پیدا کنند در چنین شرایطی می‌توانند فضای اختصاصی برای مشتری فراهم کنند زمینه را برای ماندگاری او فراهم کنند. 

در این مراسم بهرام فتحعلی رییس هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز با اشاره به لزوم هدفمند سازی عملکرد کارکنان این بانک گفت: ساده ترین روش دست یابی به این مهم آموزش ادواری است. 

علی‌اکبر حدادزادگان معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی نیز در مراسم پایان دوره آموزش بدو خدمت کارکنان بانک اقتصادنوین گفت: همکاران بانک باید تلاش کنند با رفتار تمایزآفرین بتوانند برای همه ذینفعان بانک به خصوص مشتریان، ارزش‌آفرینی کنند. 

وی نقش کارکنان شعب بانک را تعیین کننده توصیف کرد و گفت: همکاران فعال در شعب اولین نقطه تماس مشتری با مجموعه بانک به شمار می‌روند و رفتار هر یک از آنها به کل بانک نسبت داده می شود.
حدادزادگان تاکید کرد در چنین فضایی لازم است همکاران خدمات بانک را روی خوش و بخورد مناسب به مشتری ارایه کنند. 

وی همچنین بر لزوم افزایش سطح دانش کارکنان بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: همکاران باید تلاش کنند اطلاعات خود را به روز نگه دارند و به طور مستمر بر سطح دانش خود بیافزایند. 

علیرضا لشگری پور مدیر آموزش و توسعه انسانی نیز در این مراسم گفت: از ابتدای تاسیس بانک تاکنون 68 دوره آموزش بدو خدمت برای کاکنان بانک برگزار شده که همه این دوره‌ها به صورت بروون سپار برگزار شده بود که این دوره نخستین دوره آموزش بدو خدمت کارکنان است که توسط مدیریت آموزش بانک برگزار می شود. 

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این دوره با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی بانک گفت: اعضای هیات علمی این دوره نیز اغلب از بین همکاران بانک بودند که این موارد نشان دهنده رشد توانایی علمی در بانک اقتصادنوین است. 

در ادامه این مراسم فارغ التحصیلان دوره آموزش بدو خدمت بانک اقتصادنوین با قرائت سوگندنامه مراسم تحلیف را به جای آوردند ضمن اینکه از اعضای هیات علمی این دوره نیز قدردانی شد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  −  92  =