ارایه پرداخت‌های بدون تماس در جمهوری چک توسط Citibank

Citibank در حال صدور برچسب‌های پرداخت بدون تماس برای کارت‌های اعتباری جدید در جمهوری چک است تا تجربه خرید سریع‌تر و مطمئن‌تری را برای مشتریان بانکی فراهم کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای ایران کیشCiti  با همکاری MasterCard، به‌طور اتوماتیک و  بدون هزینه، این تکنولوژی را بر هر یک از کارت‌های اعتباری خود نظیر Citi Life, Citi Life Metropole, Citi Broker Consulting, Citi BILLA and Citi CSA اجرا خواهد کرد.

این برچسب می‌تواند در هر جایی مثل پشت یک تلفن همراه یا روی یک key fob (یک دستگاه سخت افزاری کوچک با مکانیزم تایید هویت) نصب شود و مشتریان به‌جای کارت‌های خود می‌توانند از تلفن همراه یا key fob مجهز به برچسب استفاده کنند.  

مشتریان به‌راحتی می‌توانند برچسب را در جلوی خوانشگر بدون تماس گرفته و تراکنش در چند ثانیه در پایانه‌های پرداخت تکمیل ‌شود. برای پرداخت‌های کمتر از 26 دلار در این سیستم نیازی به وارد کردن پین نیست.  

دارندگان کارت‌های اعتباری Citi برای دریافت برچسب فوق می‌توانند با مرکز تماس مشتریان Citi تماس گرفته یا با مراجعه به شعب Citibank آن را تهیه کنند. در آینده نزدیک، برچسب‌های بدون تماس به‌طور اتوماتیک بر کارت‌های اعتباری O2 Citi که در همکاری با Visa صادر شده است فراهم خواهد شد.

 

http://www.nfcnews.com
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  10