افراد فاقد خدمات بیمه تحت پوشش بیمه ایرانیان

سرپرست سازمان بیمه سلامت کشور گفت: افراد فاقد هر نوع خدمات بیمه‌ای می‌توانند تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا  دکتر عمادی – مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سرپرست سازمان بیمه سلامت کشور – در نشست فوق العاده دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه افراد فاقد خدمات بیمه‌ای می توانند تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار گیرند، افزود: افرادی که توان پرداخت هزینه را نداشته باشند می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی (ره) و اخذ معرفی از آنان از تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.

عمادی در این نشست با اشاره به اهداف و مسوولیت‌ها و وظایف جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هماهنگی و تعامل خاصی بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه این وزارتخانه وجود دارد و استان کرمانشاه از این لحاظ جزو استانهای برتر کشور است.

وی با اشاره به لزوم توجه ویژه به سلامت جامعه و بهره‌مندی کلیه اقشار از خدمات بیمه‌ای، گفت: بیمه سلامت بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه همه بیمه‌های درمانی کشور را در بر خواهد گرفت.

عمادی بیمه سلامت را از جمله مراکزی دانست که افراد در تمامی مراحل زندگی با آن در ارتباط هستند.

وی توجه ویژه به حل مسایل و مشکلات بازنشستگان را از جمله وظایف بیمه سلامت در کشور خواند و تاکید کرد: بازنشستگان باید مورد تکریم قرار گیرند و مشکلات آنان در اسرع وقت حل و فصل شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  9  =  1