بانک قرض الحسنه مهر سمینار برگزار کرد

در راستای بررسی عملکرد و ارائه برنامه­ های سال آتی، سمینار سراسری مدیران و مسئولین بانک قرض الحسنه مهرایران در شهرستان شیراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک مهر دکتر مصطفی پور مدیر عامل با تشریح عملکرد بانک رهنمودها و توصیه های مدیریتی لازم به همکاران را جهت رعایت نسبت مصارف به منابع ،رعایت دستور العمل­ ها و  بخشنامه­ ها ، توجه بیشتر به کارکنان و آموزش آنان صرفه جویی در هزینه­ ها، جذب منابع، کاهش مطالبات، برنامه ریزی امور جاری، رصد نمودن آمار منابع و مصارف و تصمیم گیری های لازم در این خصوص و … ارائه نمود.

در ادامه هر یک از اعضاء هیأت مدیره به شرح ذیل درخصوص مسئولیت واحدهای مربوطه بیاناتی مطرح نمودند.

ملک پور با اشاره به افزایش کنترل ادواری امور بازرسی ، مدیران را به هماهنگی بیشتر بین صف و ستاد، هدفگذاری، رشدمنابع پایان سال ، برگزاری کلاس­های آموزشی ،رعایت دستورالعمل­ها و بخشنامه­های پولشویی و برگزاری نشست با همکاران فرا خواند .

 صمدی ضمن طرح مقالاتی از عملکرد چند ساله بانک ، موضوعاتی را در حوزه امور مالی برای مدیران استانی تشریح و خواستار رعایت دقیق دستور العمل­ها و بخشنامه های بانک بخصوص با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال شد.

پدرام مهمترین عامل رشد هر سازمان را نیروی انسانی آن معرفی کرد و افزود : مدیران از واحدهای ذیربط خود نظارت بیشتر و در صورت لزوم آموزش های مورد نیاز را داشته باشند. وی همچنین افزود تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سالجاری درحال آموزش بوده و مراحل اداری آنها در دست اقدام می­باشد .

موفقی اردستانی ، همکاران را به رعایت تناسب در منابع و مصارف،مشتری مداری و بازاریابی ترغیب نمود و از تجهیز تمامی شعب کشور به دستگاه­های ATM تا پایان اردیبهشت سال 92 خبر داد.

در ادامه هر یک از مدیران و مسئولین بانک نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در راستای دستیابی به اهداف بانک مطرح نموده و به سوالات و پرسشهای آنان پاسخ داده شد.

شایان ذکر است در این سمینار کارگروه های تخصصی با حضور مدیران و مسئولین بانک تشکیل شد و گزارشهایی از سوی دبیران کارگروه­ها مطرح شد که رهنمودهای لازم از سوی مقامات بانک درخصوص پیشنهادهای مربوطه ارائه گردید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

78  −  75  =