یک صندوق قرض‌الحسنه‌ با ۴ ماه اعتبار

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سایت خود اسامی موسسات مالی و اعتباری و صندوق‌های قرض الحسنه را اعلام کرده است تا مردم از وضعیت اعتبار و زمان مجوزشان جهت سپرده گذاری و گرفتن وام‌ها و یا فعالیت بانکی مطلع باشند که در این بین « صندوق قرض الحسنه پشتیبان آینده» تنها چهارماه اعتبار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا بانک مرکزی در این سایت مدت اعتبار صندوق‌های قرض الحسنه را یکسال اعلام کرده و تاریخ صدور مجوز بانک‌ها را نیز مشخص کرده است اما جای سوال اینجاست که چرا این نهاد نظارتی صندوق قرض الحسنه پشتیبان آینده را از تاریخ 28 آذرماه امسال تنها به مدت چهار ماه دارای مجوز دانسته است؟ و افرادی که در این صندوق سپرده گذاری می‌کنند آیا از این مدت اعتبار مطلع هستند؟

همچنین در صورت سپرده گذاری مشتریان جهت دریافت وام آیا تضمینی وجود دارد که این صندوق پس از چهار ماه مجددا از بانک مرکزی مجوز فعالیت دریافت کند و یا آنکه منحل یا ادغام نخواهد شد؟

این درحالی است که از عمر این صندوق قرض الحسنه در شهر کرمان بیش از 2 سال می‌گذرد و 19 بهمن ماه دومین سالگرد خود را جشن گرفتند و همچنین تنها بانکی است که با کارمزد 2 درصد تسهیلات در اختیار متقاضیان خود قرار می‌دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  6