سامانه جدید نوبت‌دهی هوشمند بانک پاسارگاد راه‌اندازی شد

بانک پاسارگاد در روزهای پایان سال، سامانه نوبت‌دهی هوشمند را در 100 شعبه خود راه‌اندازی کرد که براساس آن متشریان می‌توانند از طریق پیامک نوبت خود را در صف مشتریان منتظر رزرو کرده و با دریافت پیام از شعبه، زمان مناسب برای مراجعه و برنامه‌ریزی در وقت خود داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد با اعلام این خبر گفت: مشتریان با بهره‌گیری از این سامانه می‌توانند قبل از مراجعه به شعبه، از طریق پیامک کوتاه نوبت خود را در صف مشتریان منتظر دریافت خدمت، رزرو کرده و بر اساس پیامک پاسخی که در آن زمان مناسب برای مراجعه به شعبه قید شده‌، وقت خود را برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه‌داد: این سامانه با هدف ایجاد امکان برنامه‌ریزی و مدیریت زمان برای مشتریان طراحی شده تا بر اساس آن، زمان انتظار آنها در شعبه برای دریافت خدمات به حداقل ممکن برسد. این خدمت در روزهای پایان سال که کمبود وقت بیشتری برای انجام امور مختلف حس می‌شود، می‌تواند بسیار یاری‌دهنده باشد.

رفیعی در خصوص طریقه بهره‌مندی از این سیستم افزود: مشتریان می‌توانند کد شعبه مورد نظر خود را به شماره 200049146 ارسال کنند. پس از لحظاتی سامانه نوبت‌دهی هوشمند پیامکی حاوی شماره نوبت در صف شعبه، تعداد افراد حاضر در صف و زمان تقریبی انتظار را برای آنها ارسال می‌کند. به این‌ترتیب مشتریان قادر خواهند بود چند دقیقه قبل از زمان اعلام شده، برای دریافت خدمات در شعبه حضور بهم رسانند.

مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در پایان تصریح کرد: این سرویس در حال توسعه به سایر شعبه‌های بانک است و به‌زودی کلیه شعبه‌های بانک‌پاسارگاد از این امکان بهره‌مند خواهند شد.

به گفته وی مشتریان می‌توانند برای مشاهده شعبه‌های مجهز به این سامانه و کسب اطلاعات بیشتر، به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir و یا با مرکز اطلاع‌رسانی به شماره 82898289 تماس حاصل کنند.

** تقدیر از مربیان و قهرمان‌های کشتی آزاد و فرنگی

همچنین بانک پاسارگاد از مربی‌ها و قهرمان‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان که در جام جهانی تهران خوش درخشیده بودند با اعطای سهام این بانک ، لوح سپاس و سفر زیارتی به مشهد مقدس قدردانی کرد.

در این مراسم مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد خطاب به کشتی گیران گفت: پیوند قلب‌های مردم ایران با شما ورزشکاران، جاودانه و ماندگار است.

قاسمی در ادامه به اهتزار پرچم ایران در برابر آمریکا و روسیه در جریان برپایی مسابقات جهانی کشتی فرنگی و آزاد اشاره و تاکید کرد: با این موفقیت‌ها، دل همه مردم ایران شاد شد. ما نیز در بانک پاسارگاد نقشی در پهلوانی اقتصاد ایران داریم و اقدامات انجام شده از سوی این بانک با موفقیت‌هایی هم همراه بوده که همه آنها ناشی از الطاف الهی است.

وی در ادامه خطاب به تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد ایران گفت: شما از این پس سهامدار بانک پاسارگاد هستید ضمن این که در سفری میهمان این بانک در تشرف به بارگاه ملکوتی امام هشتم در مشهد مقدس خواهید بود.

بنابراین گزارش، به هریک از قهرمانان و مربیان کشتی آزاد کشور لوح سپاس و 100 هزار سهم و به هریک از قهرمانان و مربیان کشتی فرنگی کشورمان نیز لوح سپاس و 70 هزار سهم بانک پاسارگاد اهدا شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =