مردم از نمایشگاه عرضه ماهی استقبال نکردند+قیمت انواع ماهی

رییس اتحادیه فروشندگان ماهی و پرنده گفت: مردم از نمایشگاه عرضه مستقیم ماهی و مرغ در مصلی تهران استقبال چندانی نکردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  مهدی یوسف‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برگزار‌ کننده اصلی این نمایشگاه سازمان شیلات بود که از سوی این سازمان 80 غرفه در اختیار اتحادیه قرار گرفته بود اما تنها دو عضو اتحادیه در نمایشگاه شرکت کردند.

وی ادامه داد: قیمت بالای اجاره غرفه‌ها (متری 130 هزار تومان) با استقبال سرد عرضه‌کنندگان مواجه شد و اعضای اتحادیه در این دو غرفه فقط مرغ عرضه کردند.

او با اشاره به قیمت انواع ماهی خوراکی افزود: قیمت هر ماهی سفید به‌طور میانگین 20 تا 22 هزار تومان و قزل‌آلا کیلویی 9200 تومان است.

قیمت هر ماهی قرمز 500 تا 1500 تومان

رییس اتحادیه فروشندگان ماهی و پرنده بیان کرد: قیمت خرده‌فروشی ماهی بنا بر اندازه آن بین 500 تا 1500 تومان است. اگر قیمت فروش ماهی بیش از این‌ها باشد تخلف است و مردم نباید خرید کنند.

وی ادامه داد: حجم ماهی تزئینی عرضه شده در سطح شهر بیش از نیاز بازار است و هیچ کمبودی نیست و امسال به دلیل عدم استقبال، لاک‌پشت عرضه نخواهد شد و اگر هم شود بسیار کم است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. ناشناس می گوید

    اگر درامدهای مردم شریف کشورمان نسبت به سه سال قبل دویست در صد اضافه شده باشد قیمتهای افزوده شده خوراکی پوشاکی الکترونیکی و غیره معقول میباشد در غیر اینصورت مصیبت است که بایستی با عنایت مسئولین محترم دولتی چاره اندیشی شود. با تشکر از سایت پر محتوای شما.

ارسال یک پاسخ

50  ⁄    =  10