مشکل «خودپردازها» به قوت خود باقی است

سومین روز از آغاز سال 92 و تعطیلات در حالی سپری می‌شود که تقاضای دریافت پول افزایش یافته اما هنوز مشکل پرداخت اسکناس در خودپردازها بر جای خود باقی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس با گذشت سه روز از آغاز سال جدید، مشکلات دریافت پول از عابر بانک‌ها ادامه دارد.

به گفته مسئولان بانک مرکزی تمهیدات لازم برای اسکناس‌گذاری در عابربانک‌ها انجام شده است، ولی با گذشت سه روز از سال 92، بسیاری از عابر بانک‌ها به مردم پول نمی‌دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. 123 می گوید

    به خاطر اینکه پول رسانی به شعب بانک ها با مبالغ بسیار کم و به کندی صورت میگیرد . مگر با 300/000/000 ریال اون هم همش اسکناس 100/000ریالی چقدر میشود ارایه خدمات داد؟ برای 5 ساعت اون هم یه خودپرداز که در مسیر پر رفت و آمد است.

  2. بانكداري لاك پشتي می گوید

    قبول دارم که بابد دستگاههای عابربانک پول داشته باشند و رفع اشکال بشوند و اگر که پول تمام کردند کارمندان کشیک شعبه هر چه سریعتر پول گذاری کنند.

    ولی خداییش این راه و رسم استفاده از عابربانک و بانکداری الکترونیک نیست که هر روز باید کارمنداش پول گذاری کنند با این وضعیت کمبود اسکناس درشت و سالم و کمبود ایران چک سالم و آلودگی اسکناس ها و همچنین مشکلات و گرفتاری هایی که خود کارمندان بانک هم دارند!!!

    کشورهای پیشرفته دارند عابربانک بدون وجه نقد و متصل به اینترنت نصب می کنند و همچنین بیشترین خدمات بانکداری را بر بستر موبایل بانکینگ ارائه میدن و آموزش کامل و درست به کارمنداشون میدن و همچنین خدمت و سرویسی که ارائه میدن درست و جامع معرفی میکنن …….آن وقت بانکهای ما و مشتریان ما هنوز گیر دارند.

    یه جاهایی واقعا بانکها مقصر نیستند مثل مشکل ارتباطات مخابراتی که همیشه میشه گفت قطع هستند نمونه اش خط اینترنت شعبه هست که سرعت نداره و قطعی داره و دیگر مشکلات نرم افزارهای بانکی وهمچنین مشکلات ناشی از بانک مرکزی ….مشکلات دیگر که کم هم نیستند سازمانهای دولتی و بعضا خصوصی هستند که همپای بانکها به سمت الکترونیکی شدن حرکت نمی کنند و یا خیلی کند حر کت می کنند مثال:
    مخابرات که سرعت اینترنت حتی در adsl آنقدر کم میشه که عملا نمیشه وارد سایت بانک شد!!
    شهرداری ها هنوز عوارضشون را به صورت واریز نقدی دریافت می کنند!…گمرکات و مالیات و واریز شهریه دانشگاهها و خرید آنلاین سهام از بورس و مشکللات در سازمانهای دیگر ………..

    ((((همین سازمان اصناف و اتحادیه های مشاغل میتونند داشتن یه دستگاه کارتخوان فروشگاهی را در محل کسب جهت دریافت جواز کسب الزامی و از موارد صدور جواز کسب قراربدن……نه اینکه از 10 تا مغازه که وارد میشی نصفشون هنوز کارتخوان ندارند و مردم را به سمت عابربانکها راهنمایی میکنند این واقعا درسته؟!))))

    ولی در بیشتر موارد هم بانکها و هم مشتریان مقصرند که بانکداری راحت و ساده و بدون اتلاف وقت و انرژی کارمند و مشتری پیش نمیره …..
    بانکها بخاطر کم کاری در عدم ارائه بهترین و سریعترین سرویس های اینترنتی و تلفنی و موبایل بانکی و همچنین پشتیبانی ضعیف و عدم معرفی درست خدمات و تبلیغات سطحی خدمات و آموزش نادرست به کارکنانشان

    مشتری هم که فقط کمی تنبلی می کنه و بی اعتمادی و ترس از بانکداری نوین داره!!!! و گرنه با اعتماد کردن و ارزش قائل شدن برای وقت و هزینه های خودش میتونه با فعال کردن درگاههای الکترونیکی به بهترین نحو از خدمات هر بانکی که دوست داره استفاده کنه الان دیگه تقریبا همه ی بانکها بانکداری تلفنی و اینترنتی و موبایلی و ussd را دارند.

    به امید روزهایی که ما کارمندان بانکها از استرس و فشار کاری داغون نشیم و با اعصاب خراب خونه نریم و شما مردم عزیز هم از شلوغی و اتلاف وقتتون تو صف بانکها گله مند نباشید و هر جا و هر زمان بتونید از خدمات بانکی استفاده کنید .

ارسال یک پاسخ

47  −  44  =