نخستین موزه مطبوعات ایران گشایش می یابد

مدیر سرای روزنامه نگاران ایران گفت: نخستین موزه مطبوعات ایران 27 اردیبهشت ماه امسال همزمان با روز ارتباطات گشایش می یابد.

ˈمجید امراییˈ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با بیان اینکه موزه مطبوعات یکی از زیر مجموعه های سرای روزنامه نگاران ایران خواهد بود افزود: این موزه شامل ابزار و ادوات چاپ و نشر و نسخ قدیمی از ابتدای فعالیت روزنامه نگاری در ایران تا کنون خواهد بود.

مدیر سرای روزنامه نگاران ایران با بیان اینکه ساختمان موزه مطبوعات در خیابان مولوی تهران واقع شده است گفت: سرای روزنامه نگاران ایران به منظور غنی تر شدن موزه مطبوعات، فراخوانی عمومی به منظور جمع آوری آثار بجامانده از نویسندگان و روزنامه نگاران در میان عموم مردم منتشر کرد که با استقبال مواجه شد.

امرایی اضافه کرد: مهلت این فراخوان تا 15 اردیبهشت است و نشریات، موسسات مطبوعات و افراد حقیقی و حقوقی می توانند با ارائه آثار خود به شعب استانی سرای روزنامه نگاران، در تجهیز موزه مطبوعات مشارکت کنند.

وی ادامه داد: تاکنون آثار متعددی از جمله یک مجموعه مفصل عکس از سال 1303 تا 1330در نشریات مختلف و نیز یکسری وسایل و ابزار و ادوات چاپی را جمع آوری کرده ایم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1