پست بانک به بزرگترین بانک کشور تبدیل خواهد شد

ضیایی:

با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها، توانمندی ها و همچنین همت و تلاش کارکنان، می توان پست بانک را به بانک ایران یعنی بزرگترین بانک کشور تبدیل نمود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ضیائی مدیرعامل جدید این بانک در مراسم معارفه اعضای هیات مدیره ضمن بیان مطلب فوق گفت: یکی از اهداف مهم پست بانک تامین سرمایه های لازم برای کمک به تولید در روستاها و توسعه مناطق محروم است و همه تلاش می کنیم آن را محقق سازیم."

وی افزود: معمولاً راه های آسانتری برای درآمدزائی و سوددهی وجود دارد و کمتر به مناطق روستایی و دوردست توجه می شود و سرمایه گذاران عموماً سرمایه های خود را در شهرها متمرکز کرده اند امّا پست بانک برعکس آنها عمل می کند.

مهندس ضیائی اظهار داشت: با همدلی و همراهی مسئولان و مجموعه کارکنان، پست بانک را بیش از پیش تقویت می کنیم و در این راستا از رهنمودها و کمک های وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، اموراقتصادی و دارائی و سایر سهامداران حقیقی بیشتر بهره مند خواهیم شد.

مدیرعامل پست بانک در ادامه تصریح نمود: درحال حاضر شعب و دفاتر پست بانک ایران به تنهایی معادل سه چهارم (حدود 75 درصد) کل شعب شبکه بانکی کشور اعم از دولتی و خصوصی را تشکیل داده که اگر از امکانات موجود آن به خوبی استفاده شود ضرورت آنچنان به استفاده از تبلیغات خاص هم نخواهد بود.

وی خاطرنشان ساخت: در صورت افزایش ارزش سهام، سهامداران می توانند مبلّغان خوبی برای پست بانک باشند بنابراین افزایش قیمت سهام آن در بورس بهترین تبلیغ خواهد بود.
مهندس ضیائی اضافه کرد: شبکه ارتباطات کشور بسترهای مناسبی برای توسعه پست بانک فراهم کرده و باید از این شرایط استفاده لازم را ببریم.

عضو هیات مدیره پست بانک ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با همکاری تک تک کارکنان بانک و حمایت های همه جانبه مسئولان و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی"، حماسه ای بزرگ جهت دسترسی به اهداف تعیین شده خلق کنیم.

وی در پایان ضمن تاکید دستور مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر انتقال منابع و حساب های مجموعه های وزارت متبوع به پست بانک عنوان کرد: لازم است تکلیف مجامع سال های 89 و 90 در کمترین زمان ممکن مشخص شود تا اعتبار این بانک بیش از پیش تامین شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  8  =  1